1

ما هیچ وقت نا امید نمی شویم

  • کد خبر : 28347
  • ۰۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۴

توصیه می کنم در این چند روز باقی مانده مومنین دور هم جمع شوند و زیر یک علم سینه بزنند.

آیت الله مهدوی کنی در پاسخ به این سئوال که با وجود اعلام فهرست جداگانه ازسوی جبهه پایداری آیا فرصتی برای پیوستن این گروه به جبهه متحد اصولگرایان باقی مانده است، به مهر گفت: ما همیشه اعلام کرده ایم که جبهه پایداری می تواند به جبهه متحد بپیوندد. ما هیچ وقت نا امید نمی شویم چرا که قرآن می فرماید« لَا تَقْنَطُوا مِن رَّحْمَهِ اللَّهِ»
رئیس مجلس خبرگان در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار مهر که از وی پرسید نظر شما در باره تعدد فهرست های اصولگرایان و رقابت داخلی میان خانواده اصولگرایان چیست؟ گفت: هرکس از جبهه متحد اصولگرایان جدا شده کار بدی انجام داده است.
دبیر جامعه روحانیت مبارز در مراسم اولین یادواره شهید محلاتی در خصوص وحدت نیروهای انقلاب در آستانه انتخابات اظهار داشت: چند روز دیگر تا برگزاری انتخابات باقی نمانده است، و توصیه می کنم در این چند روز باقی مانده مومنین دور هم جمع شوند و زیر یک علم سینه بزنند. اگر روحانیت را کنار بگذارید انقلاب از بین می رود و امام مکررا توصیه می کردند که به جامعه روحانیت و جامعه مدرسین احترام بگذارید در حالیکه ایشان از تمام اختلاف سلایق خبر داشتند.
مهدوی کنی با بیان اینکه اختلاف سلیقه در مقام تصمیم گیری در مجلس خوب است، گفت: افراد انقلابی اگر بخواهند در آستانه انتخابات به تخریب هم بپردازند، مردمی که در انقلاب حضور دارند و برای این انقلاب شهید داده اند دچار تزلزل می شوند.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=28347

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر