1

تغییر شرایط واگذاری عرصه واحدهای مسکن مهر/امکان انتقال واحدها در پردیس فراهم شد

  • کد خبر : 283539
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۱

مقام مسئول مسکن مهر پردیس از واگذاری عرصه واحدهای این طرح به‌صورت ۸۰درصد اقساط خبر داد و گفت:‌ امکان جابجایی واحدهای مسکن مهر از فاز ۱۱ به فاز ۸ فراهم شده است.

علی‌اصغر جاودان‌فر یاد‌آور شد: با تمهیدات ماه‌های اخیر ۳۵۰۰ نفر از متقاضیان فاز ۸ موفق به انتخاب واحد شدند، در عین حال حدود ۲۰۰۰ نفر دیگر نیز با وجود اطلاع‌رسانی‌ها و ارسال دعوتنامه هنوز نسبت به انتخاب واحد اقدام نکرده‌اند.

وی افزود: آن دسته از متقاضیانی که آورده مالی خود را تکمیل کرده‌اند و تاکنون با وجود دعوت شرکت عمران موفق به انتخاب واحد نشده‌اند می‌توانند با مراجعه به سایت www.pardis.city نسبت به اخذ نوبت در یکی از روزهای اداری هفته اقدام و در روز مقرر برای انتخاب واحد به مسکن مهر مراجعه کنند.

مدیر مسکن مهر پردیس با بیان اینکه امکان جابجایی واحدها از فاز ۱۱ به فاز ۸ فراهم شده است، تصریح کرد: با توجه با ظرفیت ایجادشده در فاز ۸ آن دسته از متقاضیانی که در فاز ۱۱ انتخاب واحد نکرده‌اند می‌توانند با پرداخت مابه‌التفاوت درخواست انتقال به فاز ۸ را بدهند.

جاودان‌فر از کاهش ۳۰درصد پرداخت در خرید عرصه خبر داد و گفت: پیش‌تر متقاضیان می‌توانستند با شرایط ۵۰درصد نقد و ۵۰درصد اقساط عرصه واحد مسکن مهر خود را خریداری کنند که در شرایط جدید آورده نقدی به ۲۰درصد کاهش یافته و ۸۰درصد مابقی نیز به‌صورت اقساط دریافت می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=283539

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر