2

توضیحات خانم بازیگری که اظهاراتش درباره بادیگارد دردسر ساز شد

  • کد خبر : 283607
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶

شقایق دلشاد امروز در برنامه پارک شهر رادیو تهران در خصوص ویدئوی منتشر شده از بادیگارد همراه او در فضای مجازی توضیحاتی ارائه داد.

شقایق دلشاد بازیگر و مدل ایرانی به تازگی ویدئویی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد که با حواشی بسیاری همراه شد.

در این ویدئو این بازیگر مطرح می کند هیچ اشکالی ندارد که هنرمندان بادیگارد و بنز داشته باشند، به هر حال دارندگی است و برازندگی…

پرویز پرستویی به این موضوع واکنش نشان داد.

این بازیگر امروز در برنامه پارک شهر رادیو تهران با ارائه توضیحاتی در این خصوص گفت:این ویدئو حدود ۵۰دقیقه بود و ما مهمان یک برنامه بودیم.

وی افزود:برای مدل لباس آن دعوت شده بودم و تیم تشریفات از ما استقبال کردند حتی برای ما ماشین فرستادند و از درب خانه همراهی کردند.

دلشاد ادامه داد: به خاطر اینکه می خواستند برای مراسم خود ویدئویی را ضبط کنند تشریفات و بادیگارد تدارک دیده بودند و من بادیگارد شخصی ندارم.متاسفانه این کلیپ فقط در یک دقیقه توسط آن تصویربردار یا خبرنگار در فضای مجازی پخش شد و من مورد قضاوت قرار گرفتم. از دوستان و بزرگان نیز انتظار نداشتم من را به خاطریک کلیپ یک دقیقه ای قضاوت کنند.

این بازیگر عنوان کرد: من در مصاحبه قبلی خود در جلوی درب منزل مورد حمله دو نفر قرار گرفتم و من دراین ویدئو ۵۰دقیقه ای این موضوع را توضیح دادم اما فقط چند جمله من را از این مصاحبه جداکردند و انتشار دادند.

دلشاد توضیح داد:من چالش هایی را سپری کردم تا به این مرحله رسیدم امابا این اتفاق خیلی اذیت شدم .انتظار این همه بی ادبی از طرف برخی از افراد را نداشتم .من مثل عمو پرویز معروف نیستم اما محبوب هستم و انتظار نداشتم جناب پرویز پرستویی ویدئو من را پست بگذارند و راجع به دیگران صحبت کنند.

باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=283607

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر