1

آخرین فرصت فرهاد مجیدی برای بقا بر روی نیمکت استقلال!

  • کد خبر : 283840
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰:۴۲

استقلال تهران در هفتۀ پایانی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در استادیوم هزا بن زاید، میهمان العین امارات خواهد بود تا بهترین فرصت ممکن برای اثبات توانایی‌های فرهاد مجیدی به مدیران این باشگاه فراهم شود.

فصل جنجالی استقلال هنوز رسماً به پایان نرسیده و این فصل پرنوسان و پرماجرا ممکن است پس از دیدار حساس برابر العین امارات در روز پایانی مرحلۀ گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بسیار پرحاشیه‌تر و پر فشارتر از گذشته باشد، چرا که نبرد سه شنبه عصر استقلال برابر العین در خانۀ این حریف متمول، آزمون نهایی مجیدی برای به دست آوردن سکان هدایت آبی‌ها در فصل بعد است!

 

 

آبی‌های تهران در هفتۀ گذشتۀ این رقابت‌ها عدم صعود خود را به مرحلۀ حذفی مسجل کرده بودند و میزبان آنها نیز با تبعیت از همین شرایط، با قرارگیری در قعر جدول گروه C، از صعود به دور بعد بازمانده بودند تا نبرد هفتۀ پایانی العین و استقلال، رنگ و بویی حیثیتی را برای دو تیم بگیرد.

 

فرهاد با پیروزی برابر العین می‌تواند انتقام آن شکست تلخ و فراموش نشدنی که علیرضا منصوریان برابر همین العین با نتیجۀ ۶_۱ به استقلال تحمیل کرده بود را بگیرد و در نشان بدهد که توانایی‌هایش از وینفرید شفری که در تهران برابر این حریف تن به تساوی داده بود بیشتر است، پس باید شاهد یک استقلال مافوق هجومی در هزا بن زاید امارات باشیم! جایی که فرهاد مجیدی ابتدا برای خود و سپس برای استقلال خواهد جنگید.

 

 

مجیدی در این مدت کوتاهی که هدایت استقلال را بر عهده گرفته است ثابت کرده سخت به سمتش علاقه دارد و متعصبانه در حال برخورد با مسائل است و می‌خواهد به تیره‌روزی‌های آبی‌های آسمانی پایان بدهد، اما موانع بسیار بزرگی روبروی او قرار دارند که انصافاً در بعضی موارد هر قدرتی را از حرکت بازمی‌دارد که عمدتاً هم مسائل غیر فنی و حاشیه‌ای است! برای روشن شدن تکلیف نیمکت استقلال در فصل آتی، نیازی نیست که چندین ماه را به انتظار نشست یا بازیچۀ دست رسانه‌ها شد، بلکه باید فقط به نتیجۀ دیدار العین و استقلال اکتفا کرد!

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=283840

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]