2

فتحی: برخلاف میل باطنی با سرمربیگری مجیدی در تیم امید موافقت کردیم!/ صحبت‌های مطرح‌شده درباره شفر در شأن استقلال نیست

  • کد خبر : 285452
  • ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰

مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد این باشگاه با استراماچونی به توافق نهایی رسیده و فقط امضای قرارداد مانده است.

فتحی: برخلاف میل باطنی با سرمربیگری مجیدی در تیم امید موافقت کردیم!/ صحبت‌های مطرح‌شده درباره شفر در شأن استقلال نیست

به گزارش افق آنلاین ، امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت‌و‌گو با شبکه خبر سیما درباره جدایی فرهاد مجیدی از استقلال و حضورش در تیم فوتبال امید اظهار داشت: مجیدی سرمایه استقلال است و ما به حضور ایشان علاقه داشتیم. مجیدی را با علم به استقلال آوردیم و او برای تیم مفید بود. ما و او به ادامه همکاری علاقه داشتیم، اما وقتی که تاج درخواست کرد برخلاف میل باطنی و به دلیل اینکه همیشه منافع ملی را ترجیح می‌دهیم در جلسه فنی با حضور مهدی تاج و اعضای کمیته فنی فدراسیون قانع شدیم تا مجیدی را در اختیار تیم امید قرار دهیم. مجیدی استقلالی بوده و هست و با تمام وجود می‌خواستیم او را داشته باشیم، اما منافع تیم ملی ارجح بود و تصمیم گرفتیم از حضورش در فدراسیون فوتبال استفاده شود.

وی درباره حضور دستیاران استراماچونی در ایران خاطر نشان کرد: دستیاران این مربی دیشب به تهران آمدند و از امکانات ما بازدید کردند. در حال رایزنی برای برنامه‌ریزی هستیم. استراماچونی هم بعد از امضای قرارداد به تهران می‌آید. تمام صحبت‌ها انجام شده و تنها امضای قرارداد مانده است. قرارداد استقلال با او دو ساله خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه استقلال در ادامه درباره صحبت‌های علی خطیر علیه وینفرد شفر گفت: ما از شفر تشکر می‌کنیم و او به باشگاه کمک کرده است. به لحاظ فنی نتوانستیم با شفر ادامه دهیم و برای او آرزوی موفقیت در زندگی فنی داریم. قطعاً از طریق فیفا مباحث مالی شفر را حل می‌کنیم. این مربی آلمانی با خاطره خوب تهران را ترک کرد و برای او در تیم جدیدش آرزوی موفقیت می‌کنم و عقیده دارم مسائل حاشیه‌ای کمکی نمی‌کند و در شأن استقلال نیست. او طرح دعوا کرده است و من قول دادم که با کمترین هزینه مشکل حل شود.

فتحی همچنین بیان کرد:‌ مجیدی به ما لیست نداده و مواردی را به ما گفته است. دستیاران استراماچونی به تهران آمدند و لیست بازیکنان را با آنها در میان می‌گذاریم. امیدواریم در کوتاه‌ترین مدت به توافق برسیم. هنوز با کسی قرارداد امضا نکرده‌ایم و امیدواریم این اتفاق سریع‌تر رخ دهد.

وی در پایان یادآور شد: وزارت ورزش و جوانان به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برابر قانون نمی‌تواند کمک کند. تا الان نیز کمک نکرده است و این موضوع شامل دو تیم می‌شود. مجلس وزارت ورزش را منع کرده است و ما از طریق اسپانسر پول جذب می‌کنیم. امیدواریم مشکلات سال گذشته تکرار نشود و دوستان به ما قول دادند که این اتفاق رخ دهد. از دکتر جهرمی، وزیر محترم ارتباطات هم بابت کمک‌هایش تشکر می‌کنم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=285452

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر