2

لحظه به لحظه با اعتراضات و درگیری‌ها در باشگاه پرسپولیس + تصاویر

  • کد خبر : 286396
  • ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴

از صبح امروز، سه شنبه، ۲۸ خرداد ۱۳۹۸، شدت اعتراضات هواداران پرسپولیس دو چندان شده و هواداران معترض جز استعفای دسته‌جمعی مدیران، به هیچ درخواستی روی خوش نشان نمی‌دهند.

هواداران پرسپولیس

۱۴:۱۲

 

– فوری؛ ایرج عرب با تکرار ادعاهای قبلی هواداران پرسپولیس را خشمگین کرد و اعتراضات با چاشنی خشونت علیه او اوج گرفت و پلیس فوراً او را به ساختمان منتقل کرد.

 

۱۴:۰۰

– هواداران معترض زن، خواهان استعفای هیئت مدیره!

اعتراض هواداران پرسپولیس

۱۳:۰۰

– ایرج عرب با اجبار پلیس در برابر هواداران پرسپولیس حاضر شد و شدت اعتراضات علیه او دو چندان شد.

ایرج عرب

۱۲:۳۵

حضور یک پیرزن و اعتراض به باشگاه، اتفاقی نادر و بسیار جالب در میان این اعتراضات بود که بازتابی گسترده در فضای مجازی داشت.

۱۲:۰۰

– بعد از پایان درگپیرزی‌ها و تجمع اعتراض آمیز روز گذشتۀ هواداران پرسپولیس، امروز بازهم این اعتراضات مقابل ساختمان این تیم ادامه یافت.

حضور هواداران پرسپولیس

۱۶:۰۰

–  واکنش عربشاهی به اعتراضات: مدیری که هر روز با کت و شلوار عکس می‌گیرد نمی‌تواند برانکو را نگه دارد. از نجابت برانکو سوءاستفاده کردیم، هواداران حق دارند که معترض باشند.

برانکو ایوانکوویج

۱۵:۳۰

– ولید سعید یکی از خبرنگاران مشهور سعودی در فضای مجازی با منتشر کردن مصاحبۀ خود با برانکو، از قول او نوشت: مایۀ افتخار من است که در الاهلی عربستان هستم!

توئیت ولید سعید

۱۵:۰۰

 

– خیابان‌های منتهی به ساختمان باشگاه پرسپولیس از حضور معترضین پاکسازی شد و مامورین ناجا این خیابان‌ها را تحت کنترل خود درآوردند.

 

۱۴:۴۵

 

– خبرنگاران شبکه خبر برای گزارش‌های میدانی در محل باشگاه پرسپولیس حضور یافتند.

 

۱۴:۳۰

 

– هواداران پرسپولیس در پی بی‌توجهی خواسته‌شان در محل ساختمان باشگاه بر روی زمین نشسته‌اند و تصمیم به ترک محل را ندارند.

 

۱۳:۵۰

 

– در اقدامی عجیب، ساکنین ساختمان باشگاه پرسپولیس با شلنگ آب به سوی هواداران معترض آب‌پاشی کردند!

اعتراض هواداران پرسپولیس

۱۳:۲۵

–  با اوج گرفتن سیل اعتراضات و افزوده شدن بر آتش خشم هواداران پرسپولیس، وزارت ورزش متوجه حضور گستردۀ هواداران سرخ‌های تهران در محل ساختمان مدیریت شد و برای آرام کردن آنها، دست به اقدامی عجیب و جالب زد تا بتواند بخشی از این موج به راه افتاده را کنترل کند.

مسعود سلطانی‌فر

بر اساس ادعاهای مطرح شده در فضای مجازی، وزارت ورزش در تلاش است تا تماسی فوری را با برانکو برقرار کند و شخصا مذاکرات خود را با این مربی بزرگ در پیش بگیرد که برخی منابع خبری آن را یک شایعه برای آرام کردن فضای موجود دانسته‌اند.

۱۳:۱۵

 

– فوری؛ برانکو در مصاحبه با سایت اسپورت نت کرواسی رسما جدایی‌اش را تایید کرد: ماجرای من و پرسپولیس تمام شد؛ او در این باره اظهار داشت: من تا الان قراردادی امضاء نکرده‌ام، ولی با الاهلی به توافق رسیده‌ام و سرمربی جدید این تیم خواهم بود داستان من در ایران تمام شده است. خیلی به این تصمیم فکر کردم و تصمیم به رفتن گرفتم؛ عربستان سعودی هم مثل ایران کشوری است که علاقه‌ زیادی در آن به فوتبال حس می‌شود. الاهلی برای اهداف بزرگی آماده می‌شود و من مطمئن هستم که ما در آنجا موفق خواهیم شد

برانکو ایوانکوویچ

۱۳:۰۵

– تعداد بسیاری از نیروهای ضد شورش در صحنه وجود دارد که گفته می‌شود برای پایان دادن به اعتراضات از سوی مدیران پرسپولیس به صحنه دعوت شده‌اند که این مسئله می‌تواند تبدیل به ایجاد برخورد میان طرفین شود و هواداران مسئول سلامتی معترضین را مدیرانی چون ایرج عرب دانسته‌اند.

نیروهای ضد شورش

۱۳:۰۰

– لحظه به لحظه به سیل جمعیت پرسپولیسی‌ها اضافه می‌شود و شعارهای تندی بر علیه مدیران باشگاه، وزارت ورزش و دشمنان باشگاه سر داده می‌شود؛ هواداران معترض مدعی شده‌اند تا روزی که مدیران باشگاه استعفا ندهند، همین اوضاع وجود خواهد داشت.

۱۲:۳۰

– هواداران جانباز پرسپولیسی نیز به صف معترضین در محل پیوستند!

هواداران جانباز پرسپولیس

۱۲:۰۰

–  لیدرهای باشگاه پرسپولیس برای آرام کردن خشم هواداران در محل حاضر شده‌اند و این موضوع باعث درگیری لفظی برخی از حاضرین با لیدرها شده است!

۱۱:۳۰

 

– هواداران خشمگین پرسپولیس، شعارهایی را برعلیه محسن خلیلی که روز گذشته برخورد تندی را با هواداران معترض داشا سر دادند و خواهان جدایی او نیز شدند!

محسن خلیلی

۱۱:۰۰

– سایت ترانسفرمارکت ساعتی پیش باشگاه برانکو را از پرسپولیس به الاهلی عربستان تغییر داد تا هواداران سرخ‌های تهران بیش از پیش خشمگین شوند.

پروفایل برانکو

۱۰:۳۰

– حضور گستردۀ نیروهای امنیتی در خیابان منتهی به باشگاه پرسپولیس

نیروی‌های امنیتی

۱۰:۰۰

– هواداران  تیم پرسپولیس که از جدایی برانکو ایوانکوویچ از باشگاه ناراحت و عصبانی هستند، امروز همانند روز گذشته مقابل ساختمان باشگاه تجمع کردند. این هواداران در اعتراض به جدایی برانکو، خواستار استعفای ایرج عرب از مدیرعاملی پرسپولیس شدند. آنها همچنین برانکو را تشویق کردند. به دلیل تجمع هواداران، مأموران نیروی انتظامی مقابل باشگاه حضور پیدا کرد.

هواداران معترض پرسپولیس

ورزش ۱۱ – روز گذشته با رسمی شدن جدایی برانکو ایوانکوویچ از باشگاه پرسپولیس و حضور او در باشگاه الاهلی عربستان، هواداران معترض سرخ‌های تهران با حضور گستردۀ خود در ساختمان مدیریت باشگاه، خواستار بازگشت مربی محبوب خود و استعفای مدیران خود به دلیل ضعف در حفظ برانکو شدند که در این میان اصطکاک‌های اولیه نیز افرادی چون محسن خلیلی به‌وجود آمد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=286396

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]