9

آب پاکی روی دست این ستاره : در پرسپولیس جایی برای تو نیست

  • کد خبر : 382459
  • ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲

رضا درویش در مصاحبه امروز صبح خود درباره احتمال بازگشت عیسی آل‌کثیر به اردوی سرخپوشان پایتخت اظهارنظر کرده است.

راه برگشت عیسی به پرسپولیس بسته شد

این موضوع در شرایطی از سوی مدیرعامل پرسپولیس مطرح شده که دو روز پیش فرشید طاهری کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در مصاحبه‌ای مفصل به موضوعات مختلف پاسخ داد و درباره شرایط عیسی آل‌کثیر هم اینطور توضیح داد که این بازیکن با سپاهان قرارداد دارد و اگر قرار بود به تیم دیگری برود، باید پیش از پایان مهلت نقل و انتقالات بازیکن آزاد می‌شد.

با این حال ساعتی پیش رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در گفتگویی با خبرنگاران درباره احتمال بازگشت عیسی آل‌کثیر به جمع سرخپوشان پایتخت صحبت کرد و در این مورد گفت: « بستگی به موقعیت آل کثیر دارد که ببینیم موقعیت‌اش به چه شکل است. بازیکن آزاد باشد و تمایل داشته باشد آن وقت مذاکره خواهیم کرد، البته بیشتر بستگی به نظر کادرفنی خواهد داشت. آقای گل محمدی تاکنون بیش از ۵۰ بازیکن را زیر نظر داشته‌اند اما آن بازیکنی که شاخص حضور در این تیم را داشته باشد، هنوز پیدا نشده است!.»

این صحبت‌های درویش البته در شرایطی مطرح شده که یحیی گل‌محمدی در اولین کنفرانس خبری فصل جدید فوتبال ایران به صورت کنایه‌آور درباره احتمال جذب آل‌کثیر گفته بود که بازیکنان مازاد تیم‌های دیگر را جذب نخواهد کرد.

حالا اما بر طبق صحبت‌های فرشید طاهری عیسی آل‌کثیر بازیکن آزاد نیست و اگر کارت بازی او برای حضور در اردوی سپاهان صادر نشود، باید تا نیم فصل برای انتخاب تیم بعدی خود منتظر بماند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=382459

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر