2

درباره تهدید ایران سکوت کنند

  • کد خبر : 28769
  • ۰۷ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۲

نتانیاهو به تمام وزرای کابینه‌اش دستور داد تا از مصاحبه درباره موضوع ایران خودداری کنند، مگر آنکه از قبل مجوز ویژه‌ای دریافت کرده باشند

نتانیاهو به وزرایش دستور داد پیش از دیدار وی با اوباما، درباره تهدید ایران سکوت کنند.
به گزارش روزنامه یدیعونت آحارونت،بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل، به وزرای کابینه این کشور دستور داد قبل از دیدار آینده وی با باراک اوباما رییس جمهور آمریکا در خصوص تهدید ایران صحبت نکنند.

بنابر این گزارش ، نتانیاهو به تمام وزرای کابینه‌اش دستور داد تا از مصاحبه درباره موضوع ایران خودداری کنند، مگر آنکه از قبل مجوز ویژه‌ای دریافت کرده باشند.

نتانیاهو در این فرمان آورده است ،تعدد اظهارات  مقامات اسرائیل و اعضای سابق کابینه درباره این موضوع بسیار خطرناک است.و مقامات اسرائیل خواست فورا به این وضع خاتمه دهند.

امریکا به دنبال گروکشی از اسرائیل

در همین اثنا نزدیکان نتانیاهو مشغول برقراری تماس‌هایی با همتایان خود در کاخ سفید هستند تا پیش‌نویس بیانیه‌ای مشترک بین آمریکا و اسرائیل درباره ایران را تهیه کنند.

اسرائیل قصد دارد این بیانیه را در آستانه دیدار نتانیاهو و اوباما در تاریخ ۵ مارس منتشر کند.

نتانیاهو از آمریکا خواسته تا در این بیانیه اعلام کند تحریم‌های بیشتری علیه تهران اعمال خواهد کرد.

مقامات آمریکا در حال بررسی این پیشنهاد اسرائیل هستند اما تنها زمانی به آن پاسخ مثبت می‌دهند که بتوانند نخست وزیر اسرائیل را متقاعد کنند گزینه حمله نظامی به تاسیسات هسته‌ای ایران را به تعویق بیاندازد.

برای واشنگتن، هدف عمده نشست آتی فقط یک موضوع و آن هم گروکشی از نتانیاهو برای تعهد درباره عدم حمله به ایران در آینده نزدیک است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=28769

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. با سلام

    من از طرف مردم ایران و مقامات ایران می گویم که بازی با آتش را کنار بگذارند و حرفها ی تهدید آمیز نگویند . اگر ما مردم احساساتی هستیم و دلمان به حال فلسطین و عربهای آن منطقه می سوزد . و گاهی مرگ بر این یا مرگ بر آن می گوییم و پرچم آتش می زنیم و یقه پاره می کنیم دلیلش این نیست که جنگ طلب هستیم و می خواهیم دشمنان را نابود سازیم ما این اعمال را انجام می دهیم تا دشمن خود را اصلاح کند و به راه بیاید و دست از تجاوز و زیاده خواهی بردارد و به حقوق دیگران احترام بگذارد .
    خداوند هیچ انسان و حکومت ظالم و متجاوزی را دوست ندارد و باید مردم دنیا و قدرتها بفهمند که دوران اتم و بمب اتم و جنگ و دشمنی به پایان رسیده است . جنگ متعلق به قرون و اعصار گذشته است و امروز با اینهمه تکنولوژی و ابزار پیشرفته راه تعامل و صلح و دوستی باز است .
    جنگ و تهدید و انهدام و تخریب و نسل کشی به دوران قرون پیش اسلام و بربرها بر می گردد .
    امریکا و غرب باید بداند که اینقدر به سلاحها و کشتی های مدرن خود اتکا نکند و فکر نکند در هر کجای دنیا می تواند دخالت کند .
    امروز اگر در جایی مانند سوریه اتفاقات ناگوار می افتد و مردم بی گناه آواره و کشته می شوند مردم دنیا باید بیدار شوند و با استفاده از همبستگی عمومی و محکوم کردن جنگ و خونریزی به این معضل پایان دهند .
    امروز مردمها در جهان بازیچه دست قدرتهای منطقه ای و فرا منطقه ای هستند و باید از مردمان بی گناه از چنگال فاسد و خون آشام قدرتهای بی رحم و جنگ طلب که به حقوق مردمان دیگر احترام نمی گذارند نجات یابند .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر