1

انتخابات فی‌نفسه دارای اهمیت است

  • کد خبر : 28782
  • ۰۷ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۱

مشارکت حداکثری با حضور توده‌های انبوه مردم در انتخابات بیانگر حمایت ملت و مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

سردار یدالله جوانی مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه در گردهمایی سیاسی در جمع کارکنان قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: در قانون اساسی تصریح شده که اداره کشور متکی به آرای مردم است و شرکت در انتخابات حقی است که قانون اساسی برای آحاد مردم تعیین کرده و این از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.

جوانی افزود: چون نظام ما یک نظام دینی و مبتنی بر احکام دینی است، استفاده از این حق نیز یک تکلیف و وظیفه به شمار آمده و یک فرد مسلمان نمی‌تواند از این حق خود استفاده نکند بلکه باید آن را همچون دیگر تکالیف شرعی، درست و صحیح ادا نماید.

وی جایگاه مجلس را در اداره کشور جایگاهی ویژه و بی‌نظیر توصیف کرد و گفت: طبیعی است که در میان انتخابات‌ها، انتخابات مجلس شورای اسلامی دارای جایگاه ویژه‌ای باشد.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه با ذکر اهمیت حضور پرشور و گسترده در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و تأکید بر انتخاب نامزد‌های اصلح از سوی مردم، افزود: مشارکت حداکثری با حضور توده‌های انبوه مردم در انتخابات بیانگر حمایت ملت و مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

جوانی انتخابات خوب را خنثی‌کننده توطئه‌ها و مایه حفظ و تقویت نظام توصیف کرد و گفت: انتخابات فی‌نفسه دارای اهمیت است و مجلس به تعبیر حضرت امام خمینی(ره) در رأس همه امور قرار دارد اما از آنجا که صحنه انتخابات به صحنه رویارویی نظام ما با نظام سلطه تبدیل شده است امروز همه کارشناسان و صاحب‌نظران متفق‌القول هستند که حضور گسترده و پرنشاط مردم در انتخابات آتی در تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی مؤثر است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=28782

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر