4

حاشیه دیدار استقلال – بادران| استراماچونی و کاظمی به هم چه گفتند؟ + تصاویر

  • کد خبر : 289743
  • ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۴

پیش از آغاز دیدار تدارکاتی تیم‌های استقلال و بادران، سرمربیان دو تیم با هم صحبت کردند.

به گزارش افق آنلاین ، تیم‌های فوتبال استقلال و بادران عصر امروز (پنجشنبه) در دیداری تدارکاتی در مجموعه نفت تهرانسر از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف هم رفتند.

* استقلال با ترکیب سیدحسین حسینی، وریا غفوری، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، میلاد زکی‌پور، مسعود ریگی، آرش رضاوند، داریوش شجاعیان، علی دشتی، فرشید اسماعیلی و شیخ دیاباته بازی را آغاز کرده است.

* پرویز کریمی، رضا مرادی، مصطفی کیانی، هاشم بیک زاده، محمد آرام طبع، ابوالفضل ابراهیمی، کیوان امرایی، وحید علی آبادی، یاسر وکیلی، اسماعیل کیانی و کریم اسلامی بازیکنان تیم بادران را تشکیل می‌دهند.

* با توجه به اینکه سیدحسین حسینی دروازه‌بان استقلال به تازگی صاحب فرزند شده، کادر فنی و بازیکنان استقلال به دروازه‌بان آبی‌پوشان تبریک گفتند. جواد زرینچه سرپرست تیم استقلال نیز دقایقی با حسینی صحبت کرد.

* بهتاش فریبا عضو کمیته فنی باشگاه و پیشکسوت استقلال برای تماشای این بازی در مجموعه نفت تهرانسر حضور یافت. او به حسینی دروازه‌بان استقلال به دلیل به دنیا آمدن فرزندش تبریک گفت.

* از قبل اعلام شده بود بازی بدون تماشاگر برگزار خواهد شد، اما شماری از هواداران استقلال به هر طریقی خودشان را به داخل مجموعه رساندند. در میان آنها تعدادی از بانوان نیز حضور داشتند که پس از مدتی مجموعه نفت را ترک کردند. همچنین قرار بود بازی از ساعت ۱۸:۱۵ آغاز شود که به دلیل دیر آب دادن به زمین، با تأخیر ۱۵ دقیقه‌ای آغاز شد.

* پیش از آغاز بازی، آندره‌آ استراماچونی سرمربی و زرینچه سرپرست تیم استقلال به سمت فرهاد کاظمی رفته و به او خوش آمد گفتند. سرمربی بادران به سرمربی ایتالیایی استقلال گفت: خوشحالیم مربی بزرگی چون شما در ایران حضور دارد و هدف‌مان این بود که از تجربیات شما استفاده کنیم. امیدوارم در مسئولیتی که در تیم بزرگ دارید، موفق باشید.

استراماچونی نیز پس از صحبت‌های کاظمی گفت: من خیلی خوشحالم این جملات را از شما می‌شنوم و تنها مربیان باتجربه چنین جملاتی به کار می‌برند. در مورد شما از پرسنل تیم سؤال کردم و گفتند که مربی‌ با تجربه‌ای در فوتبال ایران هستید.

* برخی از بازیکنان استقلال پیش به سمت کاظمی رفته و با او خوش و بش کردند. هاشم بیک‌زاده که سابقه بازی در استقلال را دارد با چند بازیکن این تیم خوش و بش کرد.

* قد و قواره شیخ دیاباته مهاجم اهل کشور مالی استقلال باعث تعجب بازیکنان بادران شده بود.

* برخی از بازیکنان بادران که با فرشید باقری از قبل آشنایی داشتند از او درباره شرایطش صحبت کردند که هافبک استقلال گفت وضعیت بهتری به نسبت قبل دارد.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=289743

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر