2

چرا مارادونا در گلی که به انگلیس زد به چیزی اعتراف نکرد؟

  • کد خبر : 28982
  • ۰۹ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۸:۴۵

پلاتینی گفت : اگر می‌بینید مارادونا در گلی که به انگلیس زد به چیزی اعتراف نکرد به این دلیل است که کسی از او سوالی نپرسید. به گزارش مشرق به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، دیدار حساس میلان و یوونتوس از هفته بیست و پنجم سری آ به تساوی یک بر یک انجامید و در […]

پلاتینی گفت : اگر می‌بینید مارادونا در گلی که به انگلیس زد به چیزی اعتراف نکرد به این دلیل است که کسی از او سوالی نپرسید.

به گزارش مشرق به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، دیدار حساس میلان و یوونتوس از هفته بیست و پنجم سری آ به تساوی یک بر یک انجامید و در جریان بازی گل سالم سولی علی مونتاری به‌وسیله داوران پذیرفته نشد.

لوئیجی بوفون فردای بازی در مورد این اتفاق گفته بود حتی اگر می‌دید که توپ وارد دروازه شده به داور اطلاع نمی‌داد.

پس از آن، رسانه‌های ایتالیایی این بازیکن را مورد انتقاد قرار دادند و اعلام کردند وی حرف‌های درستی را به زبان نیاورده است. در این مورد میشل پلاتینی، اسطوره پیشین بیانکونری و رئیس کنونی یوفا آخرین نفری است که در مورد حرف‌های بوفون اظهار نظر کرده است.

پلاتینی در این مورد گفت: به نظر من او حرف‌های خوبی را به زبان نیاورده است. بین دو باشگاه بزرگ ایتالیا نباید از این‌ گونه اتفاق‌ها بیفتد. اگر داور از او می‌پرسید که آن توپ گل شده یا نه و اگر وی پاسخ منفی می‌داد، آن‌گاه می‌توانستیم بوفون را یک دروغگوی بزرگ لقب داد.

وی در ادامه گفت: اگر من با دست توپی را وارد دروازه حریف می‌کردم و پس از آن داور از من در این مورد سوال می‌کرد، بدون شک به او می‌گفتم که توپ را با دست لمس کرده‌ام. اگر هم می‌بینید مارادونا در گلی که به انگلیس زد به چیزی اعتراف نکرد به این دلیل است که کسی از او سوالی نپرسید.

گل مارادونا در جام جهانی ۱۹۸۶ معروف به دست خدا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=28982

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر