2

مدیران جدید روزنامه فرهیختگان و خبرگزاری آنا معرفی شدند

  • کد خبر : 29455
  • ۱۵ اسفند ۱۳۹۰ - ۲۳:۰۷

مراسم تودیع و معارفه مدیران جدید روزنامه فرهیختگان و خبرگزاری آنا

مراسم تودیع و معارفه مدیران جدید روزنامه فرهیختگان و خبرگزاری آنا امروز (دوشنبه) با حضور سیدمحمدصادق مهدوی معاون هماهنگی دانشگاه آزاد و هاشم ساعدی مشاور رئیس دانشگاه و مدیرکل حوزه ریاست برگزار شد.

در این مراسم با حکم فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه آزاد، حمید عابدی به عنوان مدیر جدید روزنامه فرهیختگان و رضا همدانچی به عنوان سرپرست خبرگزاری آنا معرفی شدند.

سیدمحمدصادق مهدوی در این مراسم طی سخنانی با اشاره به اهمیت و جایگاه رسانه‌ها در تنویر افکار عمومی از خدمات کریمی در راه‌اندازی و تاسیس خبرگزاری آنا و روزنامه فرهیختگان تقدیر و تشکر کرد.

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد از خدمات و تلاش‌های بی وقفه افشین محمدی مدیرمسئول سابق روزنامه فرهیختگان طی سه سال گذشته صمیمانه تشکر و قدرانی کرد.

مهدوی همچنین از زحمات حسین اویسی‌راد در دوره سرپرستی خبرگزاری آنا قدردانی و ابراز امیدواری کرد که مدیران جدید رسانه‌ای دانشگاه در مسولیت خود موفق و پیروز باشند و در جهت تبیین خدمات دانشگاه آزاد به افکار عمومی تلاش کنند.

هاشم ساعدی مشاور رئیس دانشگاه و مدیرکل حوزه ریاست نیز ضمن تقدیر و تشکر از مدیران سابق روزنامه فرهیختگان و خبرگزاری آنا و آرزوی موفقیت برای مدیران رسانه‌ای جدید دانشگاه مسئولیت‌ها را امانت الهی و فرصتی برای خدمت صادقانه برشمرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=29455

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر