2

 نماینده مجلس : ایران در مسائل گوناگون در موضع قدرت با آمریکا مقابله می‌کند

  • کد خبر : 294747
  • ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۱

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: کشورهای عضو سازمان ملل باید در مقابل کارشکنی‌های آمریکا تدابیر جامعی بیندیشند؛ تا اینکه دیگر شاهد این‌گونه اتفاقات برای هیچ کشوری نباشیم.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: کشورهای عضو سازمان ملل باید در مقابل کارشکنی‌های آمریکا تدابیر جامعی بیندیشند؛ تا اینکه دیگر شاهد این‌گونه اتفاقات برای هیچ کشوری نباشیم.
احد آزادی خواه تیتر یک

افق انلاین ، احد آزادی‌خواه به تاخیر در صدور روادید برای رئیس جمهور و وزیر امور خارجه کشورمان تا این لحظه به منظور شرکت در هفتاد و چهارمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد اشاره و اظهار داشت اعتماد بیش از حد به دشمن نتیجه‌اش مشخص است و این مسئله هم ثمره خوش بینی به آمریکا است.

بحث تاخیر در صدور ویزا یک حرکت کاملا غیر منطقی به لحاظ روابط بین‌المللی است

وی در ادامه افزود: بحث تاخیر در صدور ویزا برای هئیت دیپلماتیک کشورمان به جهت شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل که از سوی آمریکایی‌ها مطرح شده است؛ یک حرکت کاملا غیر منطقی به لحاظ روابط بین‌المللی است.

سیاست خارجه ایالات متحده بیمار و عجولانه است

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: همه کشورهای عضو سازمان ملل حق شرکت در نشست سالیانه را دارند، اما آمریکا ثابت کره است که اهمیتی برای مرکزیت این سازمان قائل نیست؛ در واقع سیاست خارجه ایالات متحده بیمار و عجولانه است، که باید ترمیم شود.

کشورهای گوناگون دنیا عدم پایبندی آمریکا به قوانین بین‌اللملی را به صورت جدی پیگیر شوند

نماینده مردم ملایر اظهار کرد: کشورهای گوناگون دنیا باید موضوع عدم پایبندی آمریکا به قوانین بین‌اللملی  را به صورت جدی پیگیر شوند؛ چرا که اتفاقی که امروزه برای هئیت دیپلماتیک کشورمان جهت شرکت در مجمع سازمان ملل اتفاق افتاده است، شاید روزی گریبان‌گیر آنها شود و این هم از ذهن‌ها به دور نیست.

 ایران در مسائل گوناگون در موضع قدرت با آمریکا مقابله می‌کند

این نماینده مردم در مجلس به موضع ایران در مقابله با آمریکا اشاره و تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در مسائل گوناگون در موضع قدرت با آمریکا مقابله می‌کند، اما کشورهای دیگر در مواجهه با آمریکا به این شکل عمل نمی‌کند.

وی در ادامه افزود: کشورهای عضو سازمان ملل باید در مقابل کارشکنی‌های آمریکا تدابیر جامعی بیندیشند؛ تا اینکه دیگر شاهد این‌گونه اتفاقات برای هیچ کشوری نباشیم.

خانه ملت

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=294747

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر