2

ارائه برنامه های خلاقانه درخدمات پس از فروش برای جلب رضایت مشتریان

  • کد خبر : 294901
  • ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۹:۵۲

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودردرراستای ارتقای سطح کیفی خدمات پس از فروش و جلب حداکثری رضایت مشتریان به ایساکو ماموریت دادتا تمامی فرآیند های کاری در این حوزه مورد بازنگری دقیق قرار گیرد

ارائه برنامه های خلاقانه درخدمات پس از فروش برای جلب رضایت مشتریان

به گزارش افق انلاین به نقل از ایکو پرس ، فرشاد مقیمی مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو درابلاغیه به  شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو ، تاکید کرده است ، بازنگری درتمامی فعالیت های حوزه خدمات پس از فروش شامل اصلاح رویه ها ، آئین نامه ها و استاندارد های اجرایی مرتبط با شبکه نمایندگی ها به گونه ای باعث سهولت درتصمیم گیری ، تسریع درانجام امور این حوزه و کاهش هزینه سربار نمایندگی ها شود .

دراین ابلاغیه آمده است ، بازنگری درفعالیت های تامین و توزیع قطعات یدکی به ویژه درحوزه خدمات پس از فروش وتهیه برنامه های کوتاه مدت ، و بلند مدت به منظور قطعات یدکی مورد نیاز مشتریان همواره  در شبکه نمایندگی های مجاز دردسترس باشد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از دیگر موارد ابلاغیه به شرکت ایساکو را ‌ارائه برنامه های نوین و خلاقانه درجهت بهبود در فضای کسب و کار این شرکت و شبکه خدمات پس از فروش با درنظر داشتن خردمالی و حذف  موازی کاری و امور غیر ضروری و راهکارهای بهبودمدیریت برهزینه خدمات پس از فروش و کاهش هزینه های جاری شبکه نمایندگی ها دانست .

مقیمی از شرکت ایساکو خواست ، از نظرات خبرگان و مشارکت تشکل های تخصصی درراستای اجرایی شدن هرچه بهتر برنامه ها و سیاست های اعلامی بهره گیرد.

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو با توجه به اهمیت ذینفعان این خودرو ساز وجلب رضایت آنان از حوزه خدمات پس از فروش این ابلاغیه را درروز جمعه هفته گذشته به ایساکو صادرکرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=294901

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]