2

تلاش آموزش و پرورش برای آزادی معلمان زندانی با جرایم غیرعمد

  • کد خبر : 29816
  • ۱۹ اسفند ۱۳۹۰ - ۲۰:۴۶

این اقدام با همکاری ستاد دیه و همچنین کمک‌های وزارت آموزش و پرورش انجام می‌شود و امسال نیز در دستور کار قرار دارد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: ساماندهی نیروهای انسانی یکی از مهمترین برنامه‌های آموزشی و پرورشی است اما هنوز درباره جذب و استخدام نیروی جدید به جمع بندی نرسیدیم.

حمیدرضا حاجی‌بابایی درباره برنامه وزارتخانه آموزش و پرورش برای جذب و استخدام نیرو در سال ۹۱ گفت: سال آینده اجرای برنامه‌های تحول بنیادین با شدت و سرعت بیشتری در دستورکار قرار می‌گیرد و کارهای جدی‌تری از سال ۹۰ انجام خواهد شد.

وی افزود: ساماندهی نیروی انسانی یکی از برنامه‌های مهم وزارت آموزش و پرورش در سال آینده است و با توجه به ورود پایه ششم به دوره ابتدایی و حذف پایه اول راهنمایی در سال تحصیلی ۹۲ ـ ۹۱ در راستای اجرای نظام ۳ ـ ۳ ـ ۶ برنامه‌ریزی‌ کرده‌ایم که بتوانیم همه نیروهای مدارس را ساماندهی کنیم.

حاجی بابایی با بیان اینکه برنامه ساماندهی نیروها آماده شده است، تصریح کرد: اینکه وزارت آموزش و پرورش بخواهد سال آینده نیروی جدیدی را جذب کند بستگی به طی مرحل قانونی و شرایط لازم دارد که هنوز به این جمع بندی نرسیدیم.

وی در ادامه در خصوص تدابیر وزارت آموزش و پرورش برای ساماندهی نیروها در مناطق صعب‌العبور نیز گفت: امسال ساماندهی نیرو روند بسیار مطلوبی داشت به طوری که در سراسر کشور هیچگونه مشکلی در این زمینه وجود نداشت.

وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: برخی از نیروها در سراسر کشور و در مناطق دور با سیاست سال تحصیلی ۹۲ ـ ۹۱ و استقرار ششم ابتدایی در نظام جدید جایگزین شدند و تغییراتی در کتابهای چندپایه عشایر، روستاها انجام شد.

وی گفت: هر ساله ساماندهی نیرو برای سال تحصیلی از مردادماه انجام می‌شد اما در سال جاری این ساماندهی از مهرماه امسال صورت گرفته به این معنا که وزارت آموزش و پرورش همزمان با آغاز سال تحصیلی ۹۱ ـ ۹۰ برای سال تحصیلی آینده برنامه‌ریزی‌های خود را آغاز کرده که این برنامه‌ها ادامه دارد و ساماندهی نیروهای انسانی به صورت مجازی در همه استان‌ها تعریف شده است.

حاجی‌بابایی با اشاره به آمادگی کامل آموزش و پرورش برای استقرار ساختار جدید از سال آینده خاطرنشان کرد: اساس ساماندهی نیروها بر این است که هیچ‌کس را اجباری در پایه‌ای به کار نمی‌گیریم. برای نمونه هیچ اجباری برای تدریس معلمان اول راهنمایی در ششم ابتدایی وجود ندارد.

 

تلاش آموزش و پرورش برای آزادی معلمان زندانی با جرایم غیرعمد

وزیر آموزش و پرورش همچنین با اشاره به تلاش وزارت متبوع خود مبنی بر آزادی معلمان زندانی دارای جرایم غیر عمد نیز به ایسنا گفت: سال گذشته مشکل ۳۴ نفر از این افراد با پیگیری آموزش و پرورش حل شد.

وی تصریح کرد: این اقدام با همکاری ستاد دیه و همچنین کمک‌های وزارت آموزش و پرورش انجام می‌شود و امسال نیز در دستور کار قرار دارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=29816

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر