2

دور خیز ایران خودرو دیزل برای کسب مقام اول در فروش و خدمات

  • کد خبر : 29868
  • ۰۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۷

قائم مقام ایران خودرو دیزل اعلام کرد : درسال ۹۱ درمجموع ۲۳ هزارو ۵۰۰ دستگاه انواع خودرو ها ی تجاری دراین شرکت تولید می شود .

به گزارش ایکو پرس ، مهدی یونسیان درهمایش سراسری نمایندگی های مجاز شرکت ایران خودرو دیزل ( گواه ) با بیان این‌که چهار هزار و ۵۰۰ دستگاه از این محصولات کامیون سبک، هشت هزار دستگاه کامیون سنگین، هزار دستگاه اتوبوس‌های جدید بی.آر.تی، شهری، بین شهری و مابقی نیز انواع کشنده، مینی‌بوس، ون است، تصریح کرد: ایران خودرو دیزل در زمینه‌ی پشتیبانی فنی از محصولات و گسترش خدمات کیفی در سطح خدمات پس از فروش برنامه‌هایی را با مشارکت شرکت گواه و شبکه خدمات پس از فروش در دست اجرا دارد.

 

وی افزود : اجرای مکانیزم ردیابی قطعات، بررسی در خصوص اجرای سرویس‌های ادواری محصولات و ارتقای سطح کیفی خدمات پس از فروش با کنترل و پایش شاخص‌های مرتبط از جمله رئوس برنامه‌های این شرکت در حوزه‌ی تامین قطعات و خدمات پس از فروش است.

 

یونسیان تاکید کرد : جهش به سوی کسب رتبه اول در حوزه فروش و خدمات پس از فروش خودروهای تجاری از جمله رئوس برنامه‌های راهبردی ایران خودرو دیزل است.

 

وی با بیان این‌که به دنبال برنامه ریزی‌های صورت گرفته در سال جاری بیشترین تولید کامیون وکامیونت در این شرکت در طول پنج سال اخیر صورت گرفت، خاطرنشان کرد: همچنین در سال جاری با بهبود کیفیت محصولات به دنبال کاهش نمرات منفی خودروهای تولیدی هستیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=29868

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر