به گزارش ایکو پرس ، محسن پورسعیدی مدیرعامل شرکت خودروهای سفارشی ایران خودرو(آپکو) با اعلام این خبر ادامه داد: با توجه به لزوم آشنایی بیشتر مشتریان با بحث سفارشی سازی محصولات خودروسازان و در راستای ایجاد یک تعامل دو سویه از سوی خودروساز و مشتری اعضای این باشگاه از خدمات خاص و تخفیف ویژه بهره مند خواهند شد.
وی با اشاره به این که این طرح برای نخستین بار در کشور در حوزه آپشن اجرا می شود، تاکید کرد: در این طرح کلیه مشتریان تجهیزات سفارشی گروه صنعتی ایران خودرو می توانند ضمن ورود به وب سایت آپکو و آشنایی با جزییات حضور در باشگاه مشتریان شرکت، در صورت تمایل به عضویت باشگاه در آمده و پس از دریافت کارت، عضویت خود را فعال کنند.
وی تاکید کرد: مشتریان با استفاده از هر کدام از فعالیتها از قبیل خرید تجهیزات سفارشی از شبکه آپکو، خرید خودرو و انجام خدمات درنمایندگی ۱۰۶۸آپکو، ، خدمات تیونینگ موتور و استفاده از خدمات مرکز تخصصی و سفارشی میتوانند برای خود امتیاز بیشتری کسب کنند که در نهایت این امتیاز در میزان شارژ کارت اعتباری، تخفیف و هدایای دریافتی آنها تاثیرگذار خواهد بود.
پورسعیدی یادآور شد: اعضای باشگاه می توانند با به دست آوردن امتیاز لازم در یکی از گروه های سبز، برنزی، نقره ای، طلایی و پلاتینیوم قرار میگیرند و از هدایا و تخفیفات ویژه بنا بر قوانین باشگاه بهره مند خواهند شد.
او هدف نهایی از این کار را تعریف رابطه جدیدی از مشتری وخودروساز ارزیابی و تاکید کرد: ما بیشتر به دنبال آشنایی بیش از پیش مشتریان با تجهیزات جانبی، تجهیزات رفاهی و ایمنی استاندارد خودروهستیم و سعی داریم با توجه به بازخوردی که از نظرات مردم در این باشگاه به دست می آوریم رویه خود را متناسب با نظر مشتری اصلاح کنیم و تلاش داریم تا از دیدگاههای اعضا در ارایه محصولات و خدمات جدید استفاده کرده و امکان و فرصت بهره گیری از تجربیات جدید را در زندگی عادی مشتریان فراهم کنیم.
پورسعیدی در پایان گفت:مشتریان محترم می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و عضویت در باشگاه به نشانی اینترنتی www.opco.co.ir مراجعه نمایند.
شایان ذکر است در مرحله اول فرم درخواست عضویت در باشگاه برای ۲۳۰۰۰نفر استفاده کننده از مجموعه های مسافرتی آپکو در حال ارسال میباشد.