1

وعده های ازدواج دکتر قلابی برای دختران جوان + تصویر

  • کد خبر : 29980
  • ۲۰ اسفند ۱۳۹۰ - ۲۱:۴۹

او با این طریق نه تنها با طعمه هایش ازدواج نمی کرد بلکه ….!

وعده ازدواج همچنان قربانی می گیرد

image

دکتر قلابی که با وعده و وعید دستگیر شد. زنان و دختران جوان را فریب می داد و اموال شان را سرقت می کرد با تیزبینی یکی از طعمه هایش دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری زنان ، چندی قبل زنی نزد پلیس رفت و مدعی شد مرد جوانی به بهانه ازدواج با او رابطه دوستانه برقرار کرده اما در فرصتی مناسب پولهایش را دزدیده است. او گفت: چندی قبل در یک سوپرمارکت با مرد جوان بنام فرید آشنا شدم. او خودش را دکتر معرفی کرد و از آنجا بود که رابطه دوستانه ما شروع شد. بعد از چند مرتبه تماس تلفنی فرید مدعی شد به من علاقه مند شده و می خواهد با من ازدواج کند. او با من قرار ملاقات گذاشت تا بار دیگر یکدیگر را ببینیم. وقتی در محل قرار حاضر شدم فرید سوار خودروی گرانقیمتی بود. چند ساعت در خیابانها پرسه زدیم. وقتی به خانه رفتم متوجه شدم زیپ کیفم نیمه باز است. آن را کنترل کردم و فهمیدم مبلغ ۲۰۰ هزارتومان پولی که داخل آن بود مفقود شده است. بعد از آن چند مرتبه با فرید تماس گرفتم اما دیگر به تماسم پاسخی نداد.
به دنبال اظهارات این زن تحقیقات در این باره آغاز و چند روز بعد خواستگار قلابی دستگیر شد. تحقیق درباره ادعای وی نشان داد او نه تنها دکتر نیست بلکه دیپلم هم ندارد. متهم مدعی بود این زن تنها فردی است که از او سرقت کرده اما با گذشت چند روز از دستگیری فرید دو زن دیگر به شکات پرونده افزوده و مدعی شدند فرید به بهانه ازدواج از آنها نیز سرقت کرده است.
در چنین شرایطی صبح امروز متهم به دادسرای ناحیه ۱۱ منتقل شد و تحت بازجویی قرار گرفت. فرید با پذیرش اتهاماتش مدعی شد نیت بدی از این کارها نداشته و فقط در یک لحظه وسوسه شده است. بازپرس پرونده با اعلام جزئیات این ماجرا گفت: از آنجا که ممکن است متهم زنها و دختران جوان دیگری را نیز فریب داده باشد وی هم اکنون با قرار قانونی در بازداشت بسر می برد و تحقیقات از او ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=29980

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر