1

اجرای برنامه اذانگاهی “یاد خدا” توسط فرزاد جمشیدی

  • کد خبر : 30116
  • ۲۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۹:۳۴

تنها گاهی پیش می‌آید که هدیه‌ای برای تشکر می‌دهیم.

مدیر شبکه اول سیما از ساخت دو سریال الف‌ویژه برای پخش در سال ۹۲ و اجرای برنامه اذانگاهی “یاد خدا” توسط فرزاد جمشیدی خبر داد.

مهدی فرجی مدیر شبکه اول سیما درباره سریال‌های الف‌ویژه این شبکه به خبرنگار مهر گفت: سال آینده مجموعه تلویزیونی “کلاه پهلوی” به کارگردانی ضیالدین دری روی آنتن می‌رود و تا پایان سال مراحل ساخت این سریال نیز به اتمام خواهد رسید. دو سریال الف‌ویژه دیگر با نام‌های “معمای شاه” به کارگردانی محمدرضا ورزی و “فصل بی‌پروایی” به کارگردانی فریدون جیرانی را برای بعد از این موعد در نظر داریم.

وی افزود: پیش تولید این آثار آغاز شده و امیدواریم تابستان سال ۹۱ کلید بخورند. از آنجایی که پخش “کلاه پهلوی” حدود یک سال به طول می‌انجامد، امیدواریم در این فاصله بتوانیم کارهای الف‌ویژه را آماده کنیم و از سال ۹۲ برای پخش روی آنتن بفرستیم.

مدیر شبکه اول درباره برنامه‌های تازه این شبکه گفت: یک ماه است برنامه “یاد خدا” با اجرای فرزاد جمشیدی روی آنتن می‌رود. این برنامه به صورت زنده و از ساعت ۱ بامداد روزهای جمعه به مدت دو ساعت پخش می‌شود و یک اثر اذانگاهی به حساب می‌آید.

فرجی همچنین درباره شایعه پرداخت مبالغ بالا به مهمانان برنامه‌های سال تحویل تصریح کرد: ما کمترین‌ها را هم نخواهیم داد و اگر از ما چنین درخواستی کنند موافقت نمی‌کنیم و مطمئن باشید در برنامه امسال هم از این خبرها نخواهد بود. تنها گاهی پیش می‌آید که هدیه‌ای برای تشکر می‌دهیم.

وی ادامه داد: بعضی از هنرمندان برای اینکه نرخ‌شان را بالا ببرند، ارقامی را ذکر می‌کنند که صحت ندارد. بیشترین مبلغی که تا به حال به کسی داده‌ایم در نوروز ۹۰ مبلغ دو میلیون تومان بود که به یکی از خواننده‌هایی داده شد که چهار پنج ساعت در برنامه حضور داشت.

مدیر شبکه اول با تایید پخش “چک برگشتی” به‌عنوان سریال نوروزی بیان کرد: باکس اصلی سریال نوروزی ما به “چک برگشتی” تعلق دارد و “کسی خوابه” به کارگردانی جواد رضویان نیز کار آیتمی طنزی است که در ایام نوروز هر شب احتمالا ساعت ۲۰ روی آنتن می‌رود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=30116

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر