2

امامی: از ۲ سال پیش به رفتن فکر می‌کردم/ این المپیک چیزی به من اضافه نمی‌کرد

  • کد خبر : 305637
  • ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱

رئیس سابق کمیته داوران فدراسیون کشتی گفت: باید فرصت را به جوانان بدهیم، من نمی‌خواهم خیلی به این موضوع ورود پیدا کنم.

امامی: از 2 سال پیش به رفتن فکر می‌کردم/ این المپیک چیزی به من اضافه نمی‌کرد

محمدابراهیم امامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی در واکنش به تنزل درجه داوری‌اش اظهار داشت: باید فرصت را به جوانان بدهیم. من نمی‌خواهم خیلی به این موضوع ورود پیدا کنم. واقعیت این است که می خواهم با آرامش به زندگی‌ام ادامه دهم.

این داور ۵۷ ساله ادامه داد: سه سال دیگر از نظر بین المللی بازنشسته خواهم شد. به هرصورت ۴۵ سال است که در کشتی حضور دارم و بیش از ۳۰ سال داوری کرده‌ام. من از سال ۱۳۶۷ داور بین المللی کشتی هستم. بایستی جوان‌ها بیایند و در دنیا نمایندگانی از ایران عرض اندام کنند.

وی که یکی از داوران قضاوت کننده در المپیک ریو بود، تاکید کرد: علاوه بر المپیک ۲۰۱۶، من در مسابقات جهانی، المپیک‌های مختلف، دانشجویان جهان، آسیایی و … به عنوان داور یا نماینده اتحادیه جهانی حضور داشتم و بارها برای قضاوت مسابقاتِ کشورهای مختلف جهان، دعوت شده‌ام، به هرصورت طی این سال‌ها صادقانه کار کردم و در ۵۷ سالگی بیشتر به دنبال آرامش هستم. این روزها در فدراسیون کشتی و در انستیتو کشتی تجربیاتم را در اختیار جوانان قرار می‌دهم.

امامی درخصوص اضافه شدن نام یک داور خوزستانی به لیست داوران S1 اتحادیه جهانی، تصریح کرد: خوشحالم اگر اسم من از این لیست خارج شده، نام مهدی بشیرزاده از ایران به این لیست اضافه شده است. اگر قرار بود به این المپیک هم بروم، چیزی به داشته‌های من اضافه نمی شد، خوشحالم یک داور جوان می‌تواند از این فرصت استفاده کند.

رئیس سابق کمیته داوران فدراسیون کشتی با اشاره به اینکه از دو سال پیش خواهان کاهش فعالیت‌های داوری‌اش بوده است، خاطرنشان کرد: شاهد این قضیه حمید بنی‌تمیم است، به او گفته بودم اجازه دهد من نباشم اما در آن مقطع بنی‌تمیم خواست که به کارم فعلا ادامه دهم. به واقع یکی دو سالی بود که می‌خواستم دیگر در این فضا نباشم. امسال هم با توجه به اینکه مسابقات جهانی نورسلطان در شرایطی برگزار شد که تنها یک هفته از فوت برادرم گذشته بود، می‌خواستم به قزاقستان نروم، اما در آنجا باید قضاوت می‌کردم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=305637

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]