افق آنلاین به نقل از ایکوپرس_ مهرداد رامتیننیا، رئیس اداره پیشگیری در مدیریت پیشگیری، درمان و رفاه ایرانخودرو با بیان اینکه مجموعه ایرانخودرو با مدیریت صحیح منابع انسانی توانسته واکنش مناسبی به بحران کرونا داشته باشد افزود: همزمان با شیوع این ویروس در چین، کمیته بحران بیماری های واگیر برای پیشبینیهای لازم ایجاد شد تا تصمیمات به موقع اخذ و اجرا شود.
وی ادامه داد: با اجرای تصمیمات کمیته بحران و با حمایتها و تاکید مدیرعامل گروه، اقلام مورد نیاز برای هریک از کارکنان تهیه شد و در اختیار آنان قرار گرفت.
رامتیننیا اظهار کرد: هماهنگی های لازم با شرکت های تابعه گروه صنعتی ایران خودرو در این خصوص هم صورت گرفت تا تصمیمات به صورت یکپارچه و موثر در سطح گروه به اجرا گذاشته شود.
رییس اداره پیشگیری مدیریت پیشگیری، درمان و رفاه ایران خودرو همچنین خاطرنشان کرد: پیامک هایی با محتوای آموزشی و یا ارایه گزارش از وضعیت موجود شرکت و اقدامات پیشگیرانه صورت گرفته به صورت مستمر به تمامی کارکنان ارسال میشود. آموزش کارکنان به صورت متون چاپی و یا ارسال از طریق مبادی ارتباط الکترونیک نیز به صورت روزانه صورت میگیرد.
وی گفت: برنامه سنجش دمای بدن کارکنان نیز روزانه در مبادی ورودی صورت میگیرد و نتایج آن نیز به صورت پیامک به کارکنان اعلام میشود و خوشبختانه همکاری بسیار خوبی از سوی کارکنان صورت میگیرد.
رامتیننیا در همین حال به این موضوع اشاره کرد که همه معاونتها و بخش های ایران خودرو نهایت تلاش خود را در اجرای تصمیمات کمیته بحران برای مقابله با شیوع کرونا بهکار بسته اند.
وی همچنین تعامل ایران خودرو با وزارت بهداشت را بسیار مطلوب و مفید ارزیابی کرد و گفت: نمایندگان این وزارتخانه از نزدیک روند برنامه های پیشگیرانه ایران خودرو را مورد پایش و نظارت قرار داده اند.