5

پیکه: به بدترین رئال‌مادریدی که تا به حال روبه‌رویش بازی کردم باختیم

  • کد خبر : 313324
  • ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰

جرارد پیکه اعتراف کرد که بارسلونا در حالی نتیجه ال‌کلاسیکو را واگذار کرده که حریف مادرید وضعیت ایده‌‌آلی نداشته است.

پیکه: به بدترین رئال‌مادریدی که تا به حال روبه‌رویش بازی کردم باختیم

به گزارش افق آنلاین ، کمتر پیش می‌آید که جرارد پیکه، مدافع متعصب بارسلونا به ناکامی تیمش در مقابل رئال‌مادرید در رقابت‌های مختلف اعتراف کرد. در حالی که اغلب اوقات او را در حال طعنه و زخم‌زبان زدن به کهکشانی‌ها دیده‌ایم، این بار او مجبور شده اعتراف تلخی درباره ناکامی تیمش مقابل رئال مادرید انجام دهد.

مدافع میانی اسپانیایی تیم فوتبال بارسلونا پس از باخت ۲ بر صفر تیمش در بازی شب گذشته (یکشنبه) در خانه رئال‌مادرید، در میکسد زون به خبرنگاران گفت:رئال‌مادرید در نیمه اول بدترین رئال‌مادریدی بود که من در سانتیاگو برنابئو با آن مواجه شده‌ام. ما فرصت‌هایی که برای ضربه زدن به آنها داشتیم را از دست دادیم. در نیمه دوم می‌توانستیم بهتر بازی کنیم اما توپ‌ها را یکی پس از دیگری لو دادیم و همین باعث شد اعتماد به نفس آنها بالاتر برود.

پیکه در پاسخ به این سؤال که آیا او از باختن به چنین رئال مادریدی که در وضعیت ایده‌آل نیست، بیشتر ناراحت شده، اظهار داشت: بله، رئال‌مادرید در این مدت اخیر بدترین تصویر ممکن را از خودش ارائه کرد. این حرف را اما به عنوان یک انتقاد نمی‌گویم. همه ما در باشگاه‌های‌مان مشکلاتی داریم. از این بابت می‌گویم که احساس می‌کنم ما فرصتی بسیار مهم برای شکست دادن رئال‌مادرید در این وضعیت داشتیم و آن را از دست دادیم.

پیکه در رقم خوردن گل اول رئال‌مادرید نقش داشت. شوت وینیسیوس پس از برخورد با پای او بود که تغییر مسیر داد و وارد دروازه شد. پیروزی رئال مادرید باعث شد که این تیم با یک امتیاز بیشتر نسبت به بارسلونا به صدر جدول لالیگا برسد. با این حال پیکه تأکید کرد که هنوز کورس قهرمانی در لالیگا به پایان نرسیده است.

او گفت: تیم ما هنوز جای زیادی برای پیشرفت دارد و اگر تا پایان فصل کارمان را خوب انجام دهیم، همین برای قهرمانی در لالیگا کافی خواهد بود. باختن در برنابئو همیشه آزار دهنده است چون این بازی مهمی است، امتیازاتش اهمیت دارد و اگر ما این بازی را می‌بردیم، گام بلندی به سوی کسب قهرمانی برمی‌داشتیم. باید روی ارتقای وضعیت تیم‌مان تمرکز کنیم به خصوص روی بهبود عملکردمان در نیمه دوم.

بازی بعدی بارسلونا شنبه هفته آینده در نوکمپ مقابل رئال سوسیه‌داد است در حالی که رئال مادرید یک روز بعد از آن میهمان بتیس خواهد بود.

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=313324

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر