3

ارائه غیرحضوری خدمات فروش ایران‌خودرو، زمینه‌ساز توسعه دولت الکترونیک

  • کد خبر : 313376
  • ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۶

ارائه خدمات فروش ایران‌خودرو بدون نیاز به مراجعه حضوری مشتریان به معاونت فروش این خودروساز که از امروز آغاز شد، با همکاری مشتریان با موفقیت انجام شده است.

ارائه خدمات فروش ایران‌خودرو بدون نیاز به مراجعه حضوری مشتریان به معاونت فروش این خودروساز که از امروز آغاز شد، با همکاری مشتریان با موفقیت انجام شده است.

ارائه غیرحضوری خدمات فروش ایران‌خودرو، زمینه‌ساز توسعه دولت الکترونیک

افق آنلاین به نقل از ایکوپرس_ بررسی میدانی انجام شده نشان می‌دهد کاهش قابل توجه حجم مراجعات مشتریان به سازمان فروش، نه تنها خللی در روند ارائه خدمات ایجاد نکرده بلکه زمینه‌ساز استفاده از ظرفیت‌های موجود در فن‌آوری اطلاعات، خدمت رسانی غیرحضوری و افزایش بهره‌وری در این بخش شده است.ارایه غیر حضوری خدمات فروش ایران خودرو با همکاری شبکه خدمات فروش نمایندگی ها محقق شده است.
از امروز خدمات حوزه فروش ایران‌خودرو به صورت غیرحضوری و غیرمتمرکز ارائه می‌شود که با توفیق حاصل شده، امکان توسعه دولت الکترونیک در خدمات فروش ایران‌خودرو نیز ایجاده شده است.
گفتنی است، مسیرهای دریافت غیرحضوری خدمات در سایت اینترنتی ایران‌خودرو به نشانی ikco.ir در دسترس مشتریان قرار دارد. مرکز تماس ۰۹۶۴۴۰ نیز پاسخگوی تلفنی مشتریان است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=313376

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]