1

معلمی که تدریس «آیلاند» می‌کرد اخراج شده؟

  • کد خبر : 314993
  • ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۸

یک خانم معلم در این روزهایی که مدارس به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا تعطیل هستند، در فضای مجازی با شاگردانش ارتباط گرفت تا به آنها درس بدهد اما ماجرای دیگری رقم خورد.

۵ گروه شامل قانون استخدام معلمان حق‌التدریس+ شرایط

یک خانم معلم در این روزهایی که مدارس به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا تعطیل هستند، در فضای مجازی با شاگردانش ارتباط گرفت تا به آنها درس بدهد اما ماجرای دیگری رقم خورد.

به گزارش افق انلاین ، ماجرا از آنجا شروع شد که یک خانم معلم در این روزهایی که مدارس به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا تعطیل هستند، در فضای مجازی با شاگردانش ارتباط گرفت تا به آنها درس بدهد.

در میان صحبت‌های خانم معلم، واژه آنلاین، آیلاند خطاب شد و ظرف مدت کوتاهی فایل صوتی جملات خانم معلم به دابسمش تعدادی از مخاطبان تبدیل شد و امروز هم خبری منتشر شد که خانم معلم از کار، بیکار شده است و به خاطر این دابسمش‌ها او را بیکار کرده‌اند.

نام این معلم، خانم صفایی است و اخراج وی موجب شد که برخی افراد که دابسمش انجام داده بودند، عنوان کنند که اصلا قصد اهانت به خانم معلم را نداشتند بلکه تنها دابسمش اجرا کردند.

حالا نادر جهان آرای مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان می‌گوید که خانم صفایی اصلا اخراج نشده است؛ وی در خصوص خانم «صفایی» معلم خوشنام و شیرین زبان آستارایی اظهار کرد: این معلم وظیفه شناس با وجود ۶۷ سال سن و با گذشت ۱۷ سال از بازنشستگی، با وظیفه شناسی و خستگی ناپذیری تحسین برانگیزی همچنان عرصه آموزش را خالی نکرده و نسبت به آینده کودکان شهر و کشورش بی تفاوت نیست و آموزش و پرورش استان همواره از زحمات و تلاش های معلمان استان به ویژه خانم صفایی تقدیر و تشکر کرده است.

وی با بیان جزئیاتی پیرامون سوابق آشنایی خود با خانواده و شخص این همکار خوشنام و صدیق، گفت: خانم صفایی که خود نیز فرزند یکی از فرهنگیان  خوشنام آستارایی هست، بعد از  سی سال تدریس در مدارس دولتی، اکنون برای هفدهمین سال  متوالی است که راضی به دور ماندن از کسوت شریف معلمی نشده و همچنان به عنوان معلم پایه ششم دریکی از مدارس غیر دولتی شهر آستارا مشغول خدمت است.

جهان آرای ادامه داد: ایشان همچنان در این کسوت مشغول تداوم خدمت هست و ما و همه همکارانمان با نهایت افتخار از وجود ایشان در کلاس‌های درس بهره مند هستیم.

وی افزود: فرهنگیان و مردم این شهر خاطرات بسیاری از تدریس منحصربفرد و خلق نیکوی خانم صفایی دارند و تعداد زیاد تقدیرنامه هایی که وی چه در دوران خدمت رسمی و چه در دوران بازنشستگی دریافت کرده (از جمله انتخاب ایشان به عنوان یکی از معلمان نمونه شهرستان آستارا در سال گذشته تحصیلی) گویای میزان کارآمدی و حسن سلوک ایشان در کسوت معلمی است.

منبع: فارس
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=314993

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر