2

سردار فدوی: سپاه با همه توان خود به مقابله با ویروس کرونا آمد

  • کد خبر : 315067
  • ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۳

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه با همه توان خود به مقابله با این ویروس منحوس آمده و باید بکوشیم براساس دستور فرمانده معظم کل قوا این مسئله را خاتمه دهیم.

سردار فدوی: سپاه با همه توان خود به مقابله با ویروس کرونا آمد

به گزارش افق انلاین به نقل از بسیج، سردار فدوی پیش از ظهر امروز در مراسم ویدئو کنفرانس تکریم و معارفه فرمانده سپاه نینوا استان گلستان اظهار کرد: این اولین بار است که در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مراسم معارفه یک فرمانده استانی را به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می‌کنیم.

وی تصریح کرد: بعد از شکست ویروس کرونا حتما به استان گلستان خواهیم آمد تا حضوری با سردار ملک دیدار داشته باشیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همه توان خود به مقابله با این ویروس منحوس آمده و باید بکوشیم بر اساس دستور فرمانده معظم کل قوا این مسئله را خاتمه دهیم.

وی افزود: سردار معروفی بر اساس این جابجایی به دیار خود بازگشت و من دعا می‌کنم انشاالله ایشان به عاقبت به خیری نهایی که شهادت در راه خداست، برسد.

سردار فدوی خاطرنشان کرد: سردار ملک شاهکویی هم که فرمانده بومی ما در منطقه گلستان است از امروز فرماندهی سپاه نینوا را برعهده خواهد گرفت.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ایشان دارای سوابقی درخشان در دوران دفاع مقدس و با کارنامه‌ای انقلابی  هستند.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در خطه شمال کشور الان فرمانده سپاه ما در گلستان باید وسط این معرکه باشد و با حضور کامل خود در صحنه نگرانی مردم را رفع کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نخستین اقدامی که لازم است سردار ملک شاهکویی با مجاهدت پیش ببرند ریشه کن کردن این ویروس منحوس در استان است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=315067

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر