3

پرده‌برداری مهدی طارمی از رابطه با سحر قریشی و تصمیم ازدواجش! +تصویر

  • کد خبر : 316292
  • ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱:۴۳

 مهدی طارمی بازیکن سابق پرسپولیس و فعلی ریوآوه پرتغال که در گذشته متوجه لو رفتن تصاویر خصوصی‌اش با سحر قریشی بازیگر مشهور سینمای ایران شد و رابطۀ شخصی‌اش با این بازیگر رسماً لو رفت پس از مدت‌ها سکوت در این باره اظهار نظر کرد.

مهدی طارمی
مهدی طارمی بالاخره سکوت خود را شکست.

 مهدی طارمی بازیکن سابق پرسپولیس و فعلی ریوآوه پرتغال که در گذشته متوجه لو رفتن تصاویر خصوصی‌اش با سحر قریشی بازیگر مشهور سینمای ایران شد و رابطۀ شخصی‌اش با این بازیگر رسماً لو رفت پس از مدت‌ها سکوت در این باره اظهار نظر کرد.

 

طارمی در این باره گفت: من خودم را مقصر می‌دانم که آن عکس‌ها را گرفتم و این اتفاقات پیش آمد. البته در ادامه من مقصر نبودم که چرا مردم فهمیدند ولی در مجموع، من از کسی شکایت نمی‌کنم و دوست ندارم دیگر درباره آن قضیه صحبتی انجام دهم چون چیز خاصی نبود. چنین رابطه و اتفافاتی در زندگی مردم وجود دارد، نه فقط شخص من. شاید برای خیلی‌ها این مسائل اتفاق بیفتد. مردم همیشه دوست دارند درباره این قضایا از سایر بازیگران و افرادی که در چشم هستند، بدانند. البته مردم می‌گویند سلبریتی، اما معنی این کلمه سلبریتی را بعدا به من بگویید، چون هیچ‌وقت نفهمیدم یعنی چه!

طارمی تاکید کرد: مردم دوست دارند درباره زندگی آدم‌هایی که یک مقدار معروف هستند، مطلع شوند چون این اتفاقات برای آنها جذاب است ولی برای من یک چیز نرمال و عادی بود و اصلا مهم نیست. الان هم از پست‌ها و مطالبی که عنوان می‌شود، ناراحت نمی‌شوم چون آب از سر من گذشته است!(با خنده)

مهدی طارمی و سحر قریشی

من یک بار در مورد این موضوع توضیح دادم، الان هم یک مقدار حرف زدم و دیگر پیرامون آن صحبتی نخواهم کرد و پاسخ هیچ کسی را نمی‌دهم. اتفاقی بود که افتاد و درباره این جریان توضیح دادم. هیچ رابطه‌ای نبوده و نیست. همه مردم دنیا، چه انسان‌های عادی و چه آدم‌های معروف ارتباطاتی دارند، با کسی دوست می‌شوند، یک روزی تمام می‌شود، یک روزی مجددا شروع می‌شود و چنین اتفاقاتی می‌افتد.

مهاجم خبرساز تیم ملی ایران با اعلام یک خبر شگفت‌انگیز دیگر اظهار کرد: من به تازگی هم یک رابطه جدیدی را شروع کردم و در ارتباط هستم، اما گذشته برای من تمام شده است و اکنون به ازدواج فکر می‌کنم.

ورزش ۱۱

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=316292

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر