1

جنگ پرسپولیسی‌ها؛ تخریب جنجالی علی پروین توسط مجتبی محرمی!

  • کد خبر : 316465
  • ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶

چیزی که مرا خیلی ناراحتم کرد، صحبت های علی پروین بود که هرجا می‌نشست به دور و بری‌های خودش می‌گفت که ما به مجتبی خونه دادیم و از اینجور صحبت‌ها؛ در حالی که من باید خدمت ایشان عرض کنم آن زمانی که من اقدسیه زندگی می‌کردم شما کجا بودی؟!

مجتبی محرمی
مجتبی محرمی در مصاحبه‌ای عجیب به شدت به علی پروین حمله کرد.

 مجتبی محرمی پیش‌کسوت باشگاه پرسپولیس ضمن حملۀ شدید به علی پروین اذعان داشت که کاندیدای مدیریت باشگاه پرسپولیس است و می‌تواند این باشگاه را اداره کند.

 

محرمی در این باره اظهار داشت: چیزی که مرا خیلی ناراحتم کرد، صحبت های علی پروین بود که هرجا می‌نشست به دور و بری‌های خودش می‌گفت که ما به مجتبی خونه دادیم و از اینجور صحبت‌ها؛ در حالی که من باید خدمت ایشان عرض کنم آن زمانی که من اقدسیه زندگی می‌کردم شما کجا بودی؟!

 

مجتبی محرمی

امتحانش که ضرری ندارد یک بار در همین سایت یا روزنامه‌تان برای من از هواداران پرسپولیس در مورد انتخابم برای مدیرعاملی نظرسنجی بگذارید آن وقت می‌بینید که هواداران پرسپولیس چطور به من رای می‌دهند . آقا من که دیپلم دارم اما علی آقا پروین با چند کلاس سواد آمد و در دوره‌ای هم مدیرعامل پرسپولیس شد. من اگر دو وکیل زبده بگیرم به بهترین شکل کارها را پیش می‌برم، هرچند مشکل این است که صلاحیت را افراد خاصی تایید می‌کنند. باور کنید ما پیشکسوتان را هم هواداران و هم قشر مردم، قبول دارند. از دروازه‌بان تا مهاجم پرسپولیس بگیرید و بپرسید حتما من و امثال دیگر پیشکسوتان را تایید می‌کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=316465

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر