4

تست کرونا در تهران الزامی شد

  • کد خبر : 316929
  • ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۹

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران اعلام کرد: انجام غربالگری کرونا (تست ابتلا به کرونا) با هدف شناسایی مبتلایان و ناقلان این بیماری در تهران الزامی شد.

 

به گزارش افق آنلاین به نقل از سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، هشتمین جلسه رؤسای کارگروه‌های پنجگانه مقابله با کرونا که به‌صورت مجازی  با حضور رضا کرمی محمدی رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران، محمدرضا جوادی یگانه معاون امور اجتماعی و فرهنگی، اسحاق بهادری مدیرکل منابع انسانی، غلامحسین محمدی رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران و سایر رؤسای کارگروه برگزار شد؛ پس از ارائه گزارش آخرین وضعیت کرونا در کشور و پایتخت و بیان ضرورت شناسایی افراد مبتلا به کرونا مقرر شد با همکاری شهرداری تهران به ویژه سرای محلات غربالگری در سطح پایتخت انجام شود.

کرمی محمدی جانشین شهردار تهران در ستاد ملی مقابله با کرونا است که ریاست این جلسه را بر عهده داشت بر انجام تست کرونا در تهران تأکید کرد.

وی ضمن تاکید بر تداوم راهبرد فاصله گذاری اجتماعی گفت: کماکان این نگرانی مطرح است که طی روزهای آینده در صورت عدم رعایت فاصله اجتماعی آمار ابتلا به کرونا در پایتخت افزایش یافته و پیامدهای آن موجب لطمه به نظام درمانی شود.

در این جلسه همچنین جوادی یگانه معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران در خصوص معضل تجمع معتادان متجاهر در محدوده محله هرندی تأکید کرد که شهرداری تهران تمامی تعهدات تعریف شده برای این نهاد در خصوص حل این معضل را انجام داده است و رفع کامل مشکلات پیش آمده نیازمند ورود فعال سایر سازمان ها است.

در این جلسه همچنین غلامحسین محمدی رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران نیز ضمن اشاره به تماس شهردار تهران با شهردار رم گفت: همکاری های بین المللی میان شهرهای بزرگ جهان در دستور کار قرار گرفته است و برهمین اساس طی هفته جاری برنامه تبادل تجربیات پایتخت‌ها در فرآیند مقابله با کرونا پیگیری و شهردار تهران با جمعی از شهرداران کلان شهرهای جهان گفت و گو خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=316929

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر