2

آرزویی که توسط فرهاد مجیدی برآورده می شود +تصویر

  • کد خبر : 317884
  • ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱:۴۹

در فوتبال هم در پست دفاع و دروازه‌بان بازی می‌کنم، البته بچه ها رعایت حالم را می‌کنند و طوری بازی می‌کنند که من هم بتوانم کنارشان دوام بیاورم. طرفدار استقلال هستم و همینطور استقلال اهواز و صنعت نفت را هم دوست دارم.

فرهاد مجیدی
نوجوان ۱۴ سالۀ هندیجانی رویای ملاقات با فرهاد مجیدی را در سر دارد.
 حسین گودرزی؛ که در فضای مجازی ویدیوهای زیادی از او منتشر شده در بندر هندیجان در جنوبی ترین نقطه ایران زندگی می‌کند. او ۱۴ سال سن دارد و در ششم شهریور امسال پانزدهمین سالگرد تولدش را جشن می‌گیرد.

 

حسین گودرزی

او که دستان قدرتمندی دارد درباره ورزش های مختلفی انجام می‌دهد، می‌گوید: با دست هایم راه می‌روم و شنا می‌زنم و اگر حوصله داشته باشم حرکات ژیمناستیک هم انجام می‌دهم. در فوتبال هم در پست دفاع و دروازه‌بان بازی می‌کنم، البته بچه ها رعایت حالم را می‌کنند و طوری بازی می‌کنند که من هم بتوانم کنارشان دوام بیاورم. طرفدار استقلال هستم و همینطور استقلال اهواز و صنعت نفت را هم دوست دارم. آرزویم این است که یک روز برای تماشای بازی استقلال به تهران بروم. من عاشق فرهاد مجیدی هستم و دوست دارم یک بار در تمرین استقلال حضور پیدا کنم و علاوه بر فرهاد مجیدی، دیگر بازیکنان را هم ببینم و با مهدی قایدی و بقیه بازیکنان عکس بگیرم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=317884

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]