2

مالک باشگاه برشا: تونالی هر موقع بخواهد می‌تواند برود/ ترجیح می‌دهم او راهی ناپولی یا رم شود

  • کد خبر : 318233
  • ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴

مالک باشگاه برشا می‌گوید در صورتی که هافبک ایتالیایی این تیم بخواهد به تیمی دیگر ملحق شود، با جدایی‌اش مخالفت نخواهد کرد.

مالک باشگاه برشا: تونالی هر موقع بخواهد می‌تواند برود/ ترجیح می‌دهم او راهی ناپولی یا رم شود

به گزارش افق آنلاین ، ساندرو تونالی که از سال ۲۰۱۲ عضو باشگاه برشا است و در سال ۲۰۱۷ به تیم اصلی این باشگاه راه یافته، با بازی‌های درخشانش در این تیم نه‌تنها موفق شد در سن ۱۹ سالگی به تیم ملی فوتبال ایتالیا دعوت شود، بلکه نظر باشگاه‌های بزرگی همچون اینتر و یوونتوس را هم به خود جلب کرده است. ستاره خط میانی برشا که بسیاری او را با آندره‌آ پیرلو، اسطوره فوتبال ایتالیا مقایسه می‌کنند، در فصل جاری در ۳۴ بازی، آمار ۳ گل‌زده و ۷ پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

ماسیمو سیلینو، مالک باشگاه برشا در گفت‌وگو با روزنامه ایتالیایی «توتو اسپورت» چاپ تورین گفت: رویای من حفظ تونالی است، اما من با ساندرو که پسر طلایی است، معامله‌ای کرده‌ام. خود او هم می‌داند که هر وقت که بخواهد می‌تواند به من درخواست جدایی از برشا را بدهد و من هم با جدایی‌اش موافقت خواهم کرد. بحث رقم انتقال او هم مطرح نخواهد بود، مهمترین چیز این است که تونالی با قلبش انتخاب کند و تنها اوست که باید تصمیم بگیرد.

وی افزود: من ترجیح می‌دهم که تونالی را در رم یا ناپولی ببینم، اما احتمال عملی شدن این موضوع دشوار خواهد بود. در کل ترجیح می‌دهم که ساندرو در ایتالیا به بازی‌اش ادامه دهد. در ماه ژانویه یک پیشنهاد از یک تیم خیلی مهم دریافت کردیم. من سر قیمت بحثی نکردم و از آنها تنها یک سئوال پرسیدم و آن این بود که “آیا به او اجازه خواهید داد که در لیگ قهرمانان بازی کند؟” که آنها به من گفتند که “ما این اجازه را می‌دهیم که تونالی تا پایان فصل در اختیار برشا باشد”، که من هم در جواب گفتم “متشکرم، اما من ترجیح می‌دهم ساندرو را با این شرایط نگه دارم و در ماه جولای می‌توانیم با یکدیگر دوباره در این باره مذاکره کنیم”.

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=318233

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر