2

کری سنگین پیشکسوت آبی‌ها: پرسپولیسی‌ها می‌دانند قهرمان آسیا نمی‌شوند!

  • کد خبر : 318761
  • ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱:۰۵

پیشکسوت باشگاه استقلال پرسشی را خطاب به رقیب دیرینه تیم محبوبش مطرح می‌کند و می‌گوید: اگر پرسپولیسی‌ها یک روزی قهرمان آسیا شدند ستاره‌اش را کجا می‌زنند؟

به گزارش افق انلاین ، به بهانه ملاقات علیرضا اکبرپور با مدیرعامل جدید استقلال گپ کوتاهی با این پیشکسوت استقلالی زدیم و از وضعیت این تیم پرسیدیم؛ اما بحثِ سرانجامِ لیگ در این روزهای کرونایی، گفت‌وگو را به کری‌های هواداری کشاند.

آن‌جا که اکبرپور گفت «دوستان اگر خیلی جام دوست دارند می‌توانند از منیریه چند جام خوشگل که ندارند بخرند، همان‌طور که یک ستاره هم روی پیراهنشان زدند»، به او یادآوری کردیم این ستاره به رسم برخی کشورهای اروپایی است که هر ۱۰ قهرمانی را با یک ستاره نشان می‌دهند، او ادامه داد: پس شاید می‌دانند قهرمان آسیا نمی‌شوند! چون یک سؤال دارم؛ اگر یک روز قهرمان لیگ قهرمانان شوند چطور می‌خواهند ستاره آن را روی پیراهنشان بزنند؟ مثلاً یک «به‌علاوه» وسط دو ستاره می‌گذارند؟

این سخنان اکبرپور با واکنش‌های مختلفی از سوی مخاطبان خبرورزشی مواجه شد؛ کافی است نگاهی به نظرات پایین این خبر بیاندازید: پرسپولیسی‌ها عادت کرده‌اند بازی نکنند و جام بگیرند!

منبع: خبرورزشی
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=318761

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر