3

یوونتوس با بی‌میلی مرخصی ایگواین را تمدید کرد/ احتمال جدایی مهاجم آرژانتینی در پایان فصل

  • کد خبر : 320555
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱

بانوی پیر به مهاجم آرژانتینی‌اش اجازه داده که برای مدت بیشتری در کشور خود بماند هرچند ممکن است که این تصمیم تبعاتی برای او به همراه داشته باشد.

به گزارش افق انلاین ، باشگاه یوونتوس با درخواست گونسالو ایگواین برای تمدید مرخصی‌اش در آرژانتین موافقت کرده است.

ایگواین که دو ماه پیش به دلیل بیماری مادرش در بحبوبه شیوع کرونا در ایتالیا به آرژانتین سفر کرد، می‌بایست در این هفته به ایتالیا برمی‌گشت تا تمریناتش را از سر بگیرد، اما او ظاهراً به دلایل شخصی از بانوی پیر خواسته که به او اجازه دهد پنج روز دیگر هم در آرژانتین بماند.

طبق گزارش نشریه توتواسپورت دلیل این درخواست از سوی ایگواین رسیدگی به وضعیت مادرش است که هنوز بهبود نیافته، اما این تصمیم او می‌تواند به منزله برداشتن اولین گام‌ها به سمت خروج از بیانکونری باشد.

علاوه بر ایگواین، آدرین رابیو هم هنوز در کشورش به سر می‌برد، اما این هافبک فرانسوی تمرینات انفرادی خود را به صورت مستقیم زیر نظر بانوی پیر آغاز کرده است. ظاهراً خودداری این دو بازیکن برای بازگشت به تورین خوشایند مسئولان باشگاه یوونتوس نبوده است و همین می‌تواند زمینه‌ساز خروج آنها در پایان فصل جاری باشد.

طبق مقررات تمام بازیکنان خارجی پس از بازگشت به ایتالیا باید دو هفته قرنطینه شوند، اما از آنجایی که هنوز تمرینات باشگاه‌ها به صورت رسمی آغاز نشده است، بازیکنان هنوز مجبور به بازگشت به تمرینات نیستند.

ایگواین تنها یک سال دیگر با یوونتوس قرار دارد دارد، اما رابیو که سال گذشته به‌عنوان بازیکن آزاد به یووه پیوست، تا سال ۲۰۲۳ با این تیم قرارداد دارد.

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=320555

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر