5

کلهر: امیدوارم مسابقات فوتبال سریع‌تر آغاز شود

  • کد خبر : 320903
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴

 کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال سریع‌تر آغاز شود تا قهرمان این مسابقات داخل زمین مشخص شود.

کلهر: امیدوارم مسابقات فوتبال سریع‌تر آغاز شود

 کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال سریع‌تر آغاز شود تا قهرمان این مسابقات داخل زمین مشخص شود.

محمود کلهر روز جمعه در گفت وگو با ایرنا افزود: خوشبختانه خبرهای خوبی از آغاز مجدد لیگ به گوش می رسد و از این مساله خوشحال هستم.
وی ادامه داد: دل همه ما برای فوتبال تنگ شده و امیدوارم هرچه سریع تر این مسابقات آغاز شود تا بتوانیم چهارمین قهرمانی پرسپولیس را در کنار هم جشن بگیریم.
کاپیتان اسبق این فوتبال پرسپولیس گفت: با وجود بیماری کرونا اما هواداران فوتبال خواهان ادامه مسابقات هستند و حتی حاضرند این رقابت ها بدون حضور تماشاگران پیگیری شود تا قهرمان لیگ در زمین مسابقه مشخص شود.
وی تصریح کرد: معتقدم قهرمانی پرسپولیس در لیگ تقریبا قطعی شده و به همین دلیل برخی تیم ها به دنبال عدم برگزاری مسابقات هستند.
کلهر اظهار داشت: باید مسئولان برگزار کننده رقابت ها، فکری به حال فصل آینده کنند تا در صورت ادامه بیماری کرونا شاهد تعطیلی رقابت ها نباشیم.
وی با اشاره به حواشی اخیر باشگاه پرسپولیس گفت: این حواشی همیشه در پرسپولیس و استقلال وجود داشته و امیدوارم مسئولان باشگاه با حل مشکلات مالی حواشی را کاهش دهند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=320903

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر