2

ربیعی: ما دولتی بودیم که با سخت‌کوشی و عقلانیت به اداره کشور پرداختیم

  • کد خبر : 322510
  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵

سخنگوی دولت با بیان اینکه ما دولتی با درآمد‌های ارزی زیاد و فراوان و نجومی نبودیم، عنوان کرد: ما دولتی بودیم که با سخت‌کوشی و عقلانیت به اداره کشور پرداختیم.

سخنگوی دولت با بیان اینکه ما دولتی با درآمد‌های ارزی زیاد و فراوان و نجومی نبودیم، عنوان کرد: ما دولتی بودیم که با سخت‌کوشی و عقلانیت به اداره کشور پرداختیم.

علی ربیعیافق آنلاین ،  علی ربیعی سخنگوی دولت ظهر امروز دوشنبه ۱۲ خرداد در نشست خبری گفت: دولت با احترام به استقلال مجلس شورای اسلامی از هر گونه حمایت خود برای انجام وظایف قانونی مجلس فروگذاری نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه ما دولتی با درآمد‌های ارزی زیاد و فراوان و نجومی نبودیم، عنوان کرد: ما دولتی بودیم که با سخت‌کوشی و عقلانیت به اداره کشور پرداختیم.

سخنگوی دولت افزود: بیماری کرونا در ۱۳ رسته‌ای که محاسبه کردیم، مجموعا ۱۰۸ هزار میلیارد تومان کسری درآمد ایجاده کرده و به کسب و کار‌ها ضربه زده است.

ربیعی ادامه داد: امروز اعلام می‌کنیم که تا ۱۲ مرداد سال ۱۴۰۰ از پای نخواهیم نشست و هیچ فرصتی را تلف نخواهیم کرد؛ امروز دولت در مسیر مطلوب در حال حرکت است و با توجه به شرایط تحریمی، ما برای هم افزایی و کاستن از نگرانی‌های مردم در این مسیر دشوار، دست دوستی به سوی همه قوا دراز کرده‌ایم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=322510

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر