2

علی‌اصغر مدیر روستا سرمربی تیم فوتبال شهرداری برکنار شد

  • کد خبر : 32341
  • ۲۹ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۸

متأسفانه شخص آقای مدیرروستا با وجود مسئولیت مستقیمی که در کسب نتایج تیم داشت، اراده‌ای از خود برای بهبود وضعیت تیم و متوقف کردن روند عدم نتیجه‌گیری نشان نداد

پایگاه خبری افق به نقل از سایت سازمان ورزش شهرداری تبریز، با پیشنهاد هیئت‌مدیره باشگاه و موافقت شهردار تبریز علی‌اصغر مدیر روستا سرمربی تیم فوتبال شهرداری برکنار شد.

این تصمیم به دنبال کسب نتایج ضعیف و دور از انتظار در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور و نیز عدم توجه سرمربی سابق تیم به توصیه‌ها و تذکرات قبلی از سوی اعضای هئیت‌مدیره باشگاه اتخاذ شده است.

شهردار تبریز با تأئید خبر برکناری سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز و موافقت خود با این تصمیم، در فاصله چهار هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ برتر گفت: متأسفانه علی‌رغم فرصت‌های متعدد داده شده به کادرفنی تیم و نیز حمایت‌های همه‌جانبه صورت گرفته از شخص آقای مدیرروستا در طول ۱۳ هفته گذشته و با وجود مهیا کردن تمامی امکانات لازم برای موفقیت تیم، آن طور که باید و شاید، نتیجه مطلوب حاصل نشد و تیم فوتبال شهرداری روز به روز با مشکلات متعدد به لحاظ عدم نتیجه‌گیری مواجه شد. در نهایت هیئت‌مدیره باشگاه پس از تشکیل جلسه فوق‌العاده، پیشنهاد برکناری سرمربی تیم را مطرح کرد که این پیشنهاد با موافقت بنده به عنوان رییس شورای سازمان و مقام بالادست در مجموعه شهرداری مورد موافقت قرار گرفت.

وی افزود: متأسفانه شخص آقای مدیرروستا با وجود مسئولیت مستقیمی که در کسب نتایج تیم داشت، اراده‌ای از خود برای بهبود وضعیت تیم و متوقف کردن روند عدم نتیجه‌گیری نشان نداد و علاوه بر آن به تذکرات، مشاوره‌ها و توصیه‌های فنی صورت رفته نیز بی‌توجهی کرد، به همین خاطر و با توجه به عدم تغییر رفتار سرمربی، هیئت‌مدیره باشگاه چنین تصمیمی را اتخاذ کرد.

شهردار تبریز در عین حال با اعلام این که از این پس و تا پایان فصل مسئولیت هدایت فنی تیم فوتبال شهرداری تبریز با بیژن عزیزی مشاور فنی تیم خواهد بود، از عموم هواداران و تماشاگران فوتبال تبریز خواست با حضور خود در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز در دیدار برابر نفت آبادان، شهرداری تبریز را در راه کسب امتیازات کامل این دیدار و پیروزی بر حریف یاری کنند.

وی گفت: بازیکنان، مدیریت و کادر فنی تیم باید در ۴ دیدار باقی‌مانده از فصل جاری که هر دیدار حکم فینال و مرگ و زندگی را دارد با تمام توان و قوا برابر حریفان به میدان بروند تا موفق به بقا و حفظ سهمیه فوتبال تبریز در لیگ برتر شوند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=32341

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. باید چند هفته پیش اینکار را میکردند نه حالا که احتمال سقوط تیم به دسته اول ها خیلی خیلی بیشتر شده واز آخر دوم شدند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]