افق انلاین به نقل از ایکوپرس- در این حکم آمده است:با اعمال تدابیر لازم و با بهره گیری موثر از توان و شایستگی های منابع مدیریتی و تخصصی موجود و کارآمد، طرح ریزی و برنامه ریزی مدیریت فوق به نحوی ساماندهی شود که سیاست های ارتباطات عمومی در تعامل با کارکنان و تمامی ذینفعان، هم فکری با سازمان ها و نهادهای تخصصی، تقویت فعالیت های اثرگذار و بهره گیری از ظرفیت تمامی رسانه ها به منظور انعکاس رخدادها و اقدام های انجام شده در راستای ارتقای جایگاه و تصویر بیرونی گروه صنعتی ایران خودرو به نحوی اثربخش محقق شود.
مهدی افهمی دارای ۲۱سال سابقه فعالیت رسانه ای در معاونت سیاسی سازمان صدا و سیما، تجربیات ارزشمندی در این حوزه کسب کرده و مسوولیت های مختلفی را برعهده داشته است. از جمله سوابق وی می توان به سردبیری گروه های خبری، اقتصادی،علمی، پزشکی و سیاسی، مدیریت اداره اخبار و رسانه های نوین، روابط عمومی و امور بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان اشاره کرد. وی همچنین مدیریت سایت خبرگزاری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را در کارنامه حرفه ای خود ثبت کرده است.
راه اندازی و مدیریت فنی و محتوایی ۱۳ پرتال خبری در معاونت سیاسی سازمان صدا و سیما از جمله باشگاه خبرنگاران جوان، وبگردی ۲۰:۳۰، بازار خبر، سینما خبر، فوتبال آنلاین و چشم سوم و همچنین تدریس دوره های آموزشی مبانی خبر، مصاحبه، گزارش نویسی و سواد رسانه ای در سازمان صدا و سیما نیز بخش دیگری از سوابق وی به شمار می رود.
مهدی افهمی مدیر ارتباطات و امور بین الملل ایران خودرو شد
در حکمی از سوی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، مهدی افهمی به عنوان مدیر ارتباطات و امور بین الملل این خودروساز منصوب و معرفی شد.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=324080