جهانگیری یار و یاور جدی جامعه ورزش و جوانان است

به گزارش افق آنلاین / جلسه مدیران ارشد وزارت ورزش و جوانان با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک و محمود خسروی وفا رییس کمیته ملی پارالمپیک، در محل وزرات ورزش و جوانان برگزار شد.

در این جلسه رییس کمیته ملی المپیک، رییس کمیته ملی پارالمپیک، معاون توسعه ورزشی قهرمانی حرفه ای، معاون امور بانوان، معاون امور جوانان، معاون توسعه مدیریت و منابع، معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به ارایه گزارش  پرداختند.

مسعود سلطانی فر در این نشست از جهانگیری به عنوان یار و یاور جدی جامعه ورزش و جوانان نام برد و گفت: او همیشه در برنامه‌های مهم ملی و بین‌المللی دعوت ما را پذیرفته و ما به عنوان یاور جدی روی حمایت ایشان حساب باز کردیم.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: در بسیاری از مواردی که در عرصه ورزش و جوانان به مشکل برخورد می‌کنیم، جهانگیری با روی باز و با استفاده از همه امکان و اقتداری که دارند، مشکلات را حل، گره ها را باز و مسیر را هموار می‌کنند. لازم است شهادت دهم که در همه شرایط سخت و تنگناها که وجود داشته، معاون اول رییس جمهور با تمام توان به ما کمک کردند تا در حرکت رو به توسعه، وظایفی برعهده داریم و اهدافی که در دولت بوده، موفق باشیم.

سلطانی‌فر آرامش موجود در ورزش کشور و وفاق و همدلی بین وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون‌ها را خوب توصیف و آرامش ایجاد شده در چهار رکن اصلی ورزشی کشور را زمینه ای برای توسعه ورزش ارزیابی کرد.