2

ورود فولاد صنعت بناب به بورس در سال جهش تولید/ شروع به کار پروژه بزرگ ذوب و نورد

  • کد خبر : 328399
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵

مدیرعامل مجتمع فولاد صنعت بناب اعلام کرد: پروژه بزرگ ذوب و نورد در مجموع با ظرفیت ۲ میلیون تن وهمچنین ۵ کارخانه توسعه‌ای فروآلیاژی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد یورو با تامین از محل صندوق توسعه ملی در سال جاری به اجرا درخواهد آمد.

مدیرعامل مجتمع فولاد صنعت بناب اعلام کرد: پروژه بزرگ ذوب و نورد در مجموع با ظرفیت ۲ میلیون تن وهمچنین ۵ کارخانه توسعه‌ای فروآلیاژی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد یورو با تامین از محل صندوق توسعه ملی در سال جاری به اجرا درخواهد آمد.
ورود فولاد صنعت بناب به بورس در سال جهش تولید
به گزارش افق انلاین به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، بابک علیزاد شهیر در جمع خبرنگاران گفت: در سال جهش تولید شاهد یکی از بزرگترین پروژه های در حال احداث کشور خواهیم بود که می تواند سهم بسزایی را در تولید محصولات فولادی و اشتغال واقتصاد منطقه داشته باشد.

وی از افزایش تولید در سال جاری خبر داد و افزود : در خرداد ماه امسال توانستیم رکورد تولید در ۱۰ سال اخیر را بهبود داده و در جهت دستیابی به تولید بالای یک میلیون تن گام برداریم که هم در ذوب و هم در نورد رکورد تولید شکسته شد که در چند سال اخیر بی سابقه بود.

علیزاد شهیر ادامه داد: همچنین به منظور بالا بردن میزان تولید و افزایش بهره وری اقدامات لازم در فرآیند تولید انجام گرفته و بر اساس پیش بینی و برنامه ریزی انجام شده بیش از ۱۵۰ هزار تن محصول فولادی به خارج از کشور صادرخواهد شد که می تواند نقش بسزایی در ارزآوری و افزایش صادرات غیرنفتی در کشور داشته باشد.

عضو هیات مدیره فولاد صنعت بناب از ورود این مجتمع به بورس در سال جهش تولید خبر داد و گفت: تا پایان امسال در بورس حضور خواهیم داشت و سهام مجتمع فولاد صنعت بناب نیز عرضه خواهد شد که می تواند تاثیر مثبتی در روند پیشبرد اهداف این مجتمع داشته باشد.

وی امسال را برای فولاد صنعت بناب سال پاک عنوان کرد و افزود : با اصلاح نحوه مصرف مواد اولیه در واحد های ذوب شاهد کاهش چشمگیر آلایندگی بودیم که به این منظور در کوره‌ی ذوب قوس شارژ آهن اسفنجی به ۱۰۰ درصد رسیده و در کوره‌های القائی نیز شارژ ۸۵ درصدی آهن اسفنجی را داریم که باعث کاهش محسوس آلایندگی شده است.

بر اساس این گزارش، مجتمع فولاد صنعت بناب با برخورداری از دو واحد ذوب و ریخته گری و ۷ خط نورد توان تولید سالانه به ظرفیت اسمی ۲ میلیون و ۴۵۰ هزارتن را داراست که برای رسیدن به این ظرفیت گام بر می دارد تا محصولات فولادی خود را با کیفیت بالا با حضوری پرنگ تر در بازارهای داخلی و خارجی تجربه کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=328399

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر