2

 روابط با رژیم صهیونیستی خط قرمز است/ تاریخ هرگز از خائنان به ملت فلسطین نخواهد گذشت

  • کد خبر : 328868
  • ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۸

رژیم اشغالگر صهیونیستی شر مطلق است و روابط با این رژیم خط قرمز است و ما مردم فلسطین هرگز آن را نخواهیم پذیرفت و از چنین توافقی استقبال نخواهیم کرد.

خالد قدومی: اقدامات بین المللی صهیونیست ها برای خلع سلاح مقاومت است

به گزارش افق انلاین ، مقامات ارشد آمریکا، امارات و رژیم صهیونیستی پنجشنبه ۲۳ تیرماه در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که توافقات لازم برای عادی‌سازی کامل روابط بین رژیم صهیونیستی و امارات صورت گرفته است و ظرف چند هفته آینده هیئت‌هایی از امارات و رژیم صهیونیستی برای امضای توافقنامه‌های دوجانبه با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

دکتر «خالد قدومی» نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس در تهران در یادداشت اختصاصی برای خبرگزاری تسنیم به مواضع این جنبش در قبال توافق اخیر  عادی سازی رژیم صهیونیستی با  امارات  پرداخته که متن کامل این یادداشت در زیر می‌آید:

بسم الله الرحمن الرحیم

متاسفانه و در اقدامی مغایر با اعتقادات و باورهای راسخ امت در دفاع و حراست از مقدسات اسلامی، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا خبر توافق سه جانبه آمریکایی ـ اسرائیلی ـ اماراتی و آغاز رسمی عادی‌سازی روابط بین رژیم صهیونیستی و کشور امارات در تمامی عرصه‌ها را اعلام کرد؛ اقدامی که ما آن را چشم‌پوشی از قبله نخست مسلمانان، قدس و حقوق مشروع ملت فلسطین می‌دانیم.

نخست می‌توان این توافق را به دید توافق کمپ دیوید ۳ نگریست.

اولین معاهده کمپ دیوید اعلان پایان جنگ بین عرب‌ها و رژیم صهیونیستی بود و دومین معاهده هم موجب چشم‌پوشی از اصول ثابت ملت فلسطین اعم از حق بازگشت و آغاز مذاکرات بر سر قدس شد.

امروز هم می‌بینیم که کمپ دیوید ۳ تمامی قید و بندها را در هم شکسته و حامیان این توافق تحت عنوان عادی‌سازی علنی روابط از در دوستی با دشمن وارد شده‌اند و به رغم شناخت نسبت به حقایق گذشته پیرامون روابط مشکوک برخی مقامات عرب (با رژیم صهیونیستی)، کسانی که هیچ دین و اخلاقی ندارند، در اقدامی وقیحانه خبر از این توافق دادند و به جای اینکه دشمن اشغالگر صهیونیستی را به خاطر جنایات علیه ملت فلسطین و حتی جنایات علیه سراسر امت و بشریت بازخواست و محاکمه کنند، به آن پاداش داده و با این رژیم رابطه برقرار می‌کنند.

اینگونه به نظر می‌رسد که تمامی طرف‌هایی که در تهیه معامله قرن دست داشتند، پس از شکست طرح الحاق کرانه باختری به فضل پایداری ملت فلسطین و امت، امروز عملا در حال بجای آوردن حق مشارکت خود در این کنفرانس شوم (مراسم رونمایی از معامله قرن) هستند، یعنی کشورهای امارات، بحرین و عمان. حقیقت این است که هرگاه ملت‌های ما نسبت به خطرات پیش‌روی امت آگاه و بیدار بوده‌اند، شاهد مجازات عملی خائنان بوده‌ایم، حتی اگر این خائنان خارج از مسجد الاقصی بوده باشند یا اشک تمساح ریخته باشند و در حال عبادت بوده باشند. اما امروز متاسفانه می‌بینیم که کسانی علنا این اقدام شوم (عادی‌سازی روابط) را ترویج می‌دهند.. بزرگواران عادی‌سازی روابط با دشمن صرفا اقدامی شوم و هولناک و از اسباب هلاک و نابودی است.

عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی هرگز خیر و برکت را برای ملت‌های منطقه و مردم فلسطین به ارمغان نمی‌آورد، بله صرفا مصلحتی فردی برای برخی سیاستمداران متوهم است و ما به آن‌ها می‌گوییم که فلسطین فروختنی نیست و ملت فلسطین کاملا از اصول و مبانی و منافع خود شناخت دارد و هرگز روزی از روزها روابط با دشمن اشغالگر صهیونیستیِ قاتل کودکان به مصلحت و منفعت ملت فلسطین نبوده است.

رژیم اشغالگر صهیونیستی شر مطلق است و روابط با این رژیم خط قرمز است و ما مردم فلسطین هرگز آن را نخواهیم پذیرفت و از چنین توافقی استقبال نخواهیم کرد.

ما امروز در فلسطین در جبهه مقدم مقابله با تجاوزات و جنایات دشمن صهیونیستی علیه امت قرار داریم و به رغم اختلافات سیاسی و فکری، متحد و یکپارچه مخالفت قاطع خود را با این اقدام شوم که نه تنها بیانگر آمال و آرزوهای ملت فلسطین نیست، بلکه موجب تحقیر مقدسات و ملت فلسطین و چشم‌پوشی از حقوق مشروع آن خواهد شد، اعلام می‌داریم.

نخبگانی که توانسته‌اند ملت‌ها را در مسیرهای معینی با خود همراه سازند، باید مجدانه برای انجام وظایف و مسئولیت‌های خود در رابطه با بسیج ملت‌ها جهت مقابله با دشمن نخست خود یعنی رژیم اشغالگر صهیونیستی تلاش کنند.

ما از تمامی کسانی که با دشمن صهیونیستی رابطه دارند، می‌خواهیم به این روابط پایان دهند و به تمامی کسانی که به فکر چنین روابط نامشروعی هستند، می‌گوییم که این اقدام خنجری از پشت به تمامی کودکان، سالخوردگان و مادران و پدران فلسطینی است.

تاریخ هرگز از جنایتکاران و خائنان به ملت فلسطین نخواهد گذشت و فلسطین همچنان پایدار، باقی و پابرجا خواهد ماند و دشمن صهیونیستی و همپیمانان آن در زباله‌دان تاریخ دفن خواهند شد.

(هر که را خداوند خوار گرداند، کسی او را گرامی نخواهد داشت)

دکتر خالد قدومی نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس در ایران

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=328868

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر