5

تذکر نمایندگان به «سلطانی‌فر» برای برخورد با عاملان انعقاد قرارداد «ویلموتس»/لزوم رسیدگی به حیف و میل بیت المال در هیات فوتبال

  • کد خبر : 331076
  • ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰

عضو هیئت رئیسه مجلس تذکر نماینده دشتستان به «سلطانی‌فر» درباره لزوم رسیدگی به قرارداد سرمربی سابق تیم ملی فوتبال و برخورد با عاملان آن را قرائت کرد.

تذکر نمایندگان به «سلطانی‌فر» برای برخورد با عاملان انعقاد قرارداد «ویلموتس»

به گزارش افق آنلاین ، حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس‌جمهور و مسئولان اجرای کشور را به شرح ذیل قرائت کرد.

حسن نوروزی به وزیر آموزش و پرورش: چرا بند (ث) ماده (۶۳) قانون برنامه ۵ ساله ششم توسعه عمل نشده است؟ به وزیر میراث فرهنگی، گردشگری: چرا به بند (ت) ماده (۱۰۰) قانون برنامه ۵ ساله ششم توسعه عمل نشده است؟ به رئیس جمهور: چرا به بند (چ) ماده (۶۴) قانون برنامه ۵ ساله ششم توسعه عمل نشده است؟ به رئیس جمهور: چرا به ماده (۹۳) قانون برنامه ۵ ساله ششم توسعه عمل نشده است؟ به وزیر جهاد کشاورزی و ورزش  و جوانان: چرا به ماده (۹۶) قانون برنامه ۵ ساله ششم توسعه عمل نشده است؟ به وزیر میراث فرهنگی: چرا به بند (ب) ماده (۱۰۰) قانون برنامه ۵ ساله ششم توسعه عمل نشده است؟ به وزیر علوم: چرا به بند (ب) ماده (۶۵) قانون برنامه ۵ ساله ششم توسعه عمل نشده است؟ به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری: چرا به بند (ث) ماده (۶۵) قانون برنامه ۵ ساله ششم توسعه عمل نشده است. به وزیر راه و شهرسازی: چرا به بند (الف) و (ب) ماده (۵۱) قانون برنامه ۵ ساله ششم توسعه عمل نشده است؟

مهدی عسگری به وزیر نفت: علت عدم تأسیس نهاد رگولاتوری در صنعت پتروشیمی چیست؟

عبدالناصر درخشان به وزیر نفت: لزوم تسریع در تأمین سیلندر گاز و تسریع در تکمیل طرح گازرسانی به شهرهای حوزه انتخابیه. به وزیر اقتصاد: لزوم تدوین استراتژی مشخص برای بازار سرمایه.

نصرالله پژمانفر به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: لزوم توسعه فرهنگ کتابخوانی با اولویت کتابخانه‌های روستایی در مناطق کمتر توسعه یافته بر اساس طرح آمایش سرزمینی و نیازهای منطقه‌. به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: لزوم حمایت از حقوق پدیدآورندگان آثار فرهنگی و هنری و امنیت شغلی اصحاب فرهنگ و هنر و مطبوعات در راستای اقدامات مشخص شده برنامه توسعه ششم.

محمدصالح جوکار به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم تسریع در تخلیه و ترخیص کودهای شیمیایی در بنادر و توزیع آنها در کشور.

علی آذری به وزیر اقتصاد: علت توزیع نامتوازن اعتبارات در کشور چیست؟

پرویز محمدنژاد قاضی محله نماینده مردم لنگرود به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم تسریع و جبران خسارت ناشی از سیل اخیر استان گیلان و شهرستان لنگرود.

ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان به وزیر ورزش و جوانان: در خصوص لزوم رسیدگی به قرارداد سرمربی سابق تیم ملی فوتبال و برخورد با عاملان آن.

معین الدین سعیدی نماینده مردم چابهار، کنارک، قصر قند و شهر و بخش مرکزی نیک شهر به رئیس جمهور: لزوم تسریع در اجرای پروژه های آبرسانی و رسیدگی به وضعیت پایین ترین شاخص دسترسی به آب در جنوب استان سیستان و بلوچستان.

علیرضا پاک فطرت نماینده مردم شیراز به وزیر ورزش و جوانان: لزوم رسیدگی به حیف و میل بیت المال در هیات فوتبال.

غلامرضا کرمی نماینده مردم دشتی و تنگستان به وزیر راه و شهرسازی: لزوم تسریع در تکمیل، تعریض و تعمیر جاده‌های شهرستان های دشتی و تنگستان.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=331076

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر