3

تخریب ها و هتاکی ها با اخلاق اسلامی سازگار نیست.

  • کد خبر : 33118
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۸:۳۵

انتظار از تشکل هایی که در راس آنها روحانیت بزرگی مانند آیت الله مهدوی کنی، آیت الله یزدی و آیت الله مصباح هستند این است که این تشکل ها الگو و نماد اخلاق اسلامی باشند

امام جمعه موقت تهران در توصیه ای به طرفداران کاندیداها اظهار داشت: تخریب ها و هتاکی ها با اخلاق اسلامی سازگار نیست. علاوه بر اینکه مقام معظم رهبری نیز در اولین روز سال جدید در آستان قدس به صراحت همه را از ان نهی کردند.

حجت الاسلام احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آغاز مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تجربه مرحله اول انتخابات نشان داد که علیرغم تبلیغات و جنگ روانی دشمن که می گفت روحانیت مرجعیت سیاسی خود را از دست داده است، سخنی نادرست است.

وی در ادامه افزود: کسانی که مورد اقبال مردم قرار گرفته اند اکثرا وابسته به یکی از تشکل هایی بودند که در راس آنها روحانیونی بزرگی حضور داشتند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه این واقعیت را مخالفان روحانیت نمی توانند انکار کنند گفت: انتظار از تشکل هایی که در راس آنها روحانیت بزرگی مانند آیت الله مهدوی کنی،  آیت الله یزدی و آیت الله مصباح هستند این است که این تشکل ها الگو و نماد اخلاق اسلامی باشند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه هرکسی که منتسب به این مجموعه بود هر حرفی زد یا موضعی گرفت آنرا نمی شود به پای این بزرگان نوشت گفت: مسلمان و شیعه بودن خود را باید در رفتار اسلامی نشان دهیم.

حجت الاسلام خاتمی با اشاره به آخرین ساعات با قی مانده به آغاز مرحله دوم انتخابات در توصیه ای به طرفداران کاندیداها اظهار داشت: تخریب ها و هتاکی ها با اخلاق اسلامی سازگار نیست. علاوه بر اینکه مقام معظم رهبری نیز در اولین روز سال جدید در آستان قدس به صراحت همه را از ان نهی کردند.

وی خاطرنشان کرد: انتظار می رود طی ساعات باقی مانده برای اینکه فضای سالم انتخاباتی شکل بگیرد همه کاندیداها و طرفدارانشان فضایی اخلاقی را در جامعه بوجود بیاورند.

حجت الاسلام خاتمی با اشاره به اینکه از فردا تبلیغات انتخاباتی ممنوع می شود گفت: اما متاسفانه شاهدیم که در عین حال با شیوه های دیگری که در جامعه است و نباید باشد تبلیغات صورت می گیرد.

وی در پایان تاکید کرد: بعد از پایان مهلت قانونی تبلیغات انتخابات کاندیداها و طرفداران آنها باید تبلغات را قطع کنند و شئون اسلامی و رفتار قانونی را حفظ کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=33118

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر