2

چه نماد هایی قصد افزایش سرمایه دارند؟

  • کد خبر : 331579
  • ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۰

با گذر از یکی از بدترین هفته های بازار بورس و پس از افت ۵ درصدی شاخص، بر اساس گزارش های منتشر شده در وبسایت کدال، هیئت مدیره برخی شرکت های بورسی در مجمع خود تصمیم به افزایش سرمایه گرفتند.

با گذر از یکی از بدترین هفته های بازار بورس و پس از افت ۵ درصدی شاخص، بر اساس گزارش های منتشر شده در وبسایت کدال، هیئت مدیره برخی شرکت های بورسی در مجمع خود تصمیم به افزایش سرمایه گرفتند.
افق انلاین ، طی هفته گذشته چندین شرکت بورسی در مجامع فوق العاده خود در خصوص افزایش سرمایه خود از محل های مختلف، تصمیماتی را اتخاذ کردند که در ادامه به بررسی این نمادها خواهیم پرداخت.
وتوصا (گروه سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران): آگهی ثبت افزایش سرمایه از مبلغ ۲۶۵ میلیارد تومان به مبلغ ۴۰۰ میلیارد تومان از محل سود انباشته و اندوخته نقدی در تاریخ ۱۷/۶/۱۳۹۹ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسید. غگلستا (شیر پاستوریزه پگاه): آگهی ثبت افزایش سرمایه از مبلغ ۱۲۰۰۰۰ میلیون ریال به مبلغ ۵۲۹۲۴۸ میلیون ریال از افزایش دارایی ها در تاریخ ۱۷/۶/۱۳۹۹ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسید. وخاور (بانک خاور میانه): آگهی ثبت افزایش سرمایه از مبلغ ۱۰۰۰ میلیارد تومان به مبلغ ۱۵۰۰ میلیارد تومان از محل سود انباشته و در تاریخ ۱۹/۶/۱۳۹۹ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسید. خپویش (سازه پویش): آگهی ثبت افزایش سرمایه از مبلغ ۱۰ میلیارد تومان به مبلغ ۳۲ میلیارد و ۴۱۲ میلیون تومان از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها در تاریخ ۲۰/۶/۱۳۹۹ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسید.
شرکت هایی که در مجمع فوق العاده خود پیشنهاد افزایش سرمایه را ارائه دادند، به شرح به زیر می باشند:
بنو (بیمه تجارت نو): افزایش سرمایه از مبلغ ۱۵۷ میلیارد تومان به ۶۰۰ میلیارد تومان از محل سود انباشته و اندوخته سرمایه ای. وسپه (سرمایه گذاری سپه): افزایش سرمایه از مبلغ ۶۶۹٫۱ میلیارد تومان به مبلغ ۱۲۰۰ میلیارد تومان. وجامی (سرمایه گذاری جامی): افزایش سرمایه از مبلغ ۱۹ میلیارد تومان به ۳۰ میلیارد تومان از محل سود انباشته. وثوق (شرکت سرمایه گذاری وثوق امین): افزایش سرمایه از ۱۷٫۷ میلیارد تومان به ۲۵ میلیارد تومان از محل سود انباشته. مادیرا (صنایع ماشین های اداری ایران): افزایش سرمایه از مبلغ ۳۲۰ میلیارد تومان به مبلغ ۱۹۰۰ میلیارد تومان از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی، سود انباشته و مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها. شفا (شفا دارو): افزایش سرمایه از مبلغ ۱۷۹ میلیارد و ۹۴۳ میلیون تومان به ۲۷۰ میلیارد تومان از محل سود انباشته. سامان (بانک سامان): افزایش سرمایه از مبلغ ۸۰۰ میلیارد تومان به ۱۶۰۰ میلیارد تومان از محل آورده نقدی سهامداران و سایر اندوخته ها. غزر (زر ماکارون): افزایش سرمایه از مبلغ ۱۶۰ میلیارد تومان به ۳۲۰ میلیارد تومان از محل سود انباشته. پتایر (تولیدی تایر ایران): افزایش سرمایه از مبلغ ۲۸٫۶ میلیارد تومان به ۹۸٫۸ میلیارد تومان از محل تجدید ارزیابی دارایی ها زگلدشت (کشت و دام نمونه اصفهان): افزایش سرمایه از مبلغ ۲۰ میلیارد تومان به مبلغ ۱۲۰ میلیارد تومان از محل مطالبات حال شده سهامداران، آورده نقدی و اندوخته طرح و توسعه به منظور اجرای پروژه های در حال احداث کتوکا (تولیدی و خدمات صنایع نسوز توکا): افزایش سرمایه از مبلغ ۱۵ میلیارد تومان به مبلغ ۱۱۳ میلیارد تومان از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته. وآوا (سرمایه گذاری آوا نوین): افزایش سرمایه از مبلغ ۶۰ میلیارد تومان به ۱۳۲ میلیارد تومان از محل سود انباشته. غاذر (شرکت کشت و صنعت پیاذر): پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ ۷٫۵ میلیارد تومان به مبلغ ۲۲٫۵ میلیارد تومان از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته. خنصیر (مهندسی و نصیر ماشین): پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ ۲۰٫۷ میلیارد تومان به مبلغ ۶۰٫۷ میلیارد تومان از محل آورده نقدی سهامداران، سود انباشته و مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها. آینده (بازرگانی صنعتی آینده سازان بهشت پارس): پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ ۴۱٫۷ میلیارد تومان به ۱۶۵٫۲ میلیارد تومان از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها. ساینا (صنایع بهداشتی ساینا): پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ ۱۰ میلیارد تومان به ۸۵ میلیارد تومان از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته. های وب (داده گستر عصر نوین): پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ ۴۰۰ میلیارد تومان به ۲۴۰۰ میلیارد تومان از محل سود انباشته سایر اندوخته ها، مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها، آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی. تنوین (تامین سرمایه نوین): پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ ۹۰۰ میلیارد تومان به ۱۵۰۰ میلیارد تومان از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی.
همچنین لازم به ذکر است اظهار نظر حسابرس و بازرس قانونی، مبنی بر افزایش سرمایه شرکت های زیر اعلام شده است:
بترانس (ایران ترانسفو): اظهار نظر حسابرس قانونی در مورد افزایش سرمایه از مبلغ ۳۷۵ میلیارد تومان به مبلغ ۳۶۷۵ میلیارد تومان از محل سود انباشته و مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها. بمیلا (توسعه و بازرگانی آهن و فولاد میلاد): اظهار نظر حسابرس قانونی در مورد افزایش سرمایه از مبلغ ۴۰ میلیارد و ۲۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به ۸۲ میلیارد تومان. و نماد های سامان، زگلدشت، خکار و های وب که پیشنهاد هیئت مدیره آنها نیز در هفته جاری ارائه شده بود.
در آخر، شرکت بیمه سرمد با نماد وسرمد نیز زمان تشکیل جلسه هیئت مدیره خود به منظور افزایش سرمایه از مبلغ ۲۱۰ میلیارد تومان به ۲۵۰ میلیارد تومان از محل سود انباشته را برای روز سه شنبه ۲۵/۶/۱۳۹۹ اعلام کرد.
همچنین شرکت بیمه پارسیان با نماد پارسیان نیز در روز چهارشنبه ۲۶/۶/۱۳۹۹ جلسه هیئت مدیره ای در خصوص افزایش سرمایه از مبلغ ۴۰۰ میلیارد تومان به مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان از محل مطالبات و آورده نقدی تشکیل خواهد داد.

منبع : تابناک

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=331579

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]