4

تصاویری از «قدم زدن در بهشت»

  • کد خبر : 33302
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۹:۵۹

تصویربرداری فیلم تلویزیونی «قدم زدن در بهشت» که از اواسط هفته جاری در محله خانی آباد تهران آغاز شده است، هم‌اکنون نیز در این منطقه در جریان است.

«علی اصغر جعفری» مشاور رئیس سازمان و رئیس بسیج صداوسیما به همراه جمعی از مدیران این مرکز با حضور در لوکیشن تله فیلم «قدم زدن در بهشت» واقع در پارک شریعتی (جنوب تهران) از پشت صحنه این فیلم بازدید کردند.

جعفری در جمع بازیگران و دست اندرکاران این فیلم با اشاره به رویکرد جدید بسیج صداوسیما در بخش تولیدات ویژه و فاخر گفت: خوشبختانه موضوع فیلم تلویزیونی «قدم زدن در بهشت» که کار نگارش فیلم نامه آن در سال گذشته صورت گرفت، با شعار سال ۹۱ مطابقت پیدا کرده است و این جای بسی خرسندی است که بسیج صداوسیما برای ساخت آثار تولیدی با موضوع حمایت از کار و تولید ملی و تلاش برای فرهنگ‌سازی این مهم در کشور پیش قدم شده است.

رئیس بسیج صداوسیما با ذکر این مطلب که خواستگاه علم همواره در نزد ایرانیان بوده است، ادامه داد: ایرانی‌ها در تمدن و مباحث علمی مورد توجه و زبان زد جهانیان بوده‌اند ولی متاسفانه در طول زمان براثر بی اعتمادی و ضعف در خود باوری این تصور ایجاد شد که قادر نخواهیم بود با پیشرفت‌های جهانی حرکت کنیم.

وی افزود: امروز به معجزه انقلاب اسلامی دوباره بازگشتی به خود شکل گرفته است و براساس آمار جهانی در سال گذشته میلادی، ۱۱ برابر میانگین رشد علمی جهان، تولید علم و دانش در ایران اسلامی صورت گرفته است و این مصداق همان فرمایش پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) است که فرمودند: علم اگر در ثریا هم باشد ایرانیان به آن دست خواهند یافت.

مشاور رئیس رسانه ملی در ادامه با تاکید بر این خیزش بلند علمی ادامه داد: ما باید بتوانیم از دریچه دوربین، با نگاهی هنرمندانه و خلق آثار تاثیرگذار و فاخر، خودباوری، اعتماد به نفس، خود آگاهی و جوانگرایی در دانشمندان را که از دستاوردهای بزرگ جمهوری اسلامی است به جامعه عل الخصوص جوانان نشان دهیم که به طور حتم بیش از پیش شاهد آثار و برکات فراوان آن از جمله تولید کالا و خدمات دانش بنیان و ایجاد روحیه جهادی و بسیجی در بین تولیدکنندگان و متولیان امر خواهیم بود.

بر اساس این گزارش، تصویربرداری فیلم تلویزیونی «قدم زدن در بهشت» که از اواسط هفته جاری در محله خانی آباد تهران آغاز شده است، هم‌اکنون نیز در این منطقه در جریان است.

علی بهادر کارگردانی این فیلم تلویزیونی را که مضمونی ملی دارد و توسط مسعود بهبهانی‌نیا نگارش شده است را بر عهده دارد.

در این فیلم بازیگرانی نظیر ناصر ممدوح، امیرمحمد زند، عطا سلمانیان، علی طالب‌لو، زهرا اویسی، محمدهادی قمیشی، تینا یسمی، مهدی موید، پانته آ کی قبادی، مهرداد ناعمی، مونیا جمال پور، سهیلا زاهدی، عظیم مشهدی و…ایفای نقش می‌کنند.

«قدم زدن در بهشت» روایت‌گر زندگی یک وکیل دادگستری به نام «شهاب» است که در آستانه ازدواج با «رها» درگیر پرونده‌ای می‌گردد و روند زندگی او را دچار تزلزل می‌کند و…

سایر عوامل این فیلم تلویزیونی عبارتند از: داریوش جهانگیری: مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان، میثم فخرایی: دستیار دوم کارگردان، محسن بهادری: منشی صحنه، محمود خسروی: مدیر تولید، مهدی رجبی: مدیر تدارکات، ناصر محمود کلایه: مدیر تصویربرداری، ناصر بیک زاده: نورپرداز، عباس شهرابی فراهانی: عکاس، جواد رنجبر: مسئول فنی، احمد صالحی: صدابردار، علی فداکار: طراح صحنه و لباس، مهری شیرازی: طراح گریم، اصغر پورهاجریان: جلوه های ویژه.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=33302

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر