4

کانال‌های ارتباط ایران‌خودرو با مخاطبان توسعه می‌یابد

  • کد خبر : 334791
  • ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶

مدیران گروه صنعتی ایران‌خودرو با هدف تکریم مشتریان و جامعه و توسعه کانال‌های ارتباطی با آنان، اقدام به پاسخگویی در صفحه اطلاع‌رسانی در فضای مجازی می‌کنند.

کانال‌های ارتباط ایران‌خودرو با مخاطبان توسعه می‌یابد

افق انلاین به نقل از ایکوپرس- امروز پنجشنبه اول آبان‌ماه، نخستین برنامه پاسخگویی مدیران ایران‌خودرو با حضور مدیر بازاریابی و شبکه فروش در صفحه اطلاع‌رسانی این شرکت در اینستاگرام به اجرا گذاشته شد.
در این برنامه به سوالات مهم و پرتکرار مشتریان و دنبال‌کنندگان در حوزه فروش، تحویل، قیمت، ثبت نام و… پاسخ داده شد که با استقبال و بازخورد مثبت دنبال‌کنندگان این صفحه روبه‌رو شد.
علاوه بر حوزه فروش، پاسخگویی مدیران ایران‌خودرو در حوزه های مورد علاقه و خواست مخاطبان نیز در دستور کار صفحه اطلاع‌رسانی این شرکت قرار دارد.
در حال حاضر این صفحه به نشانی ikcopressofficial@ با بیش از ۱۱۱ هزار دنبال‌کننده،‌ صفحه اصلی اطلاع‌رسانی ایران‌خودرو در اینستاگرام به شمار می‌رود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=334791

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]