5

برخورد قاطع پلیس با هنجارشکنان و آشوبگران در اسلامشهر/ دستگیری۶ نفر اراذل و اوباش

  • کد خبر : 335207
  • ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۴

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر گفت: ۶ نفر از افرادی که اقدام به ایجاد ناامنی در منطقه و سلب آسایش مردم در خیابان مهدیه کرده بودند، دستگیر شدند.

برخورد قاطع پلیس با هنجارشکنان و آشوبگران در اسلامشهر/ دستگیری۶ نفر اراذل و اوباش - کراپ‌شده

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر گفت: ۶ نفر از افرادی که اقدام به ایجاد ناامنی در منطقه و سلب آسایش مردم در خیابان مهدیه کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش افق انلاین ، سرهنگ مهدی کرمی فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر با اعلام خبر دستگیری تعدادی از اراذل و اوباش در این شهرستان، اظهار کرد: ۶ نفر از افرادی که شب گذشته اقدام به خشونت و ایجاد درگیری در خیابان مهدیه اسلامشهر کرده بودند با تلاش مأموران نیروی انتظامی تا ظهر امروز دستگیر شدند.

وی با اشاره به جزئیات حادثه شب گذشته، گفت: در پی درگیری بین ۲ گروه از افراد شرور در محدوده دارالسلام که در روز گذشته اتفاق افتاده بود، یک نفر از افراد یکی از گروه‌ها مورد ضرب و شتم و کتک‌کاری افراد گروه مقابل قرار گرفته و به شدت کتک می‌خورد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر تأکید کرد: در پی این درگیری و با نیت تلافی‌کردن و انتقام‌جویی شب گذشته حوالی ساعت ۱۹ فرد کتک خورده به همراه  تعدادی از دوستان خود به محدوده خیابان مهدیه مراجعه و اقدام به عربده‌کشی و درگیری در محل و خسارت زدن به خودروهای پارک شده در این خیابان می‌کنند.

سرهنگ کرمی با اشاره به اینکه در این درگیری سه نفر شهروند مجروح و ۸ دستگاه خودرو پارک شده در محل خسارت وارد شده، بیان کرد: در پی وقوع این ناآرامی و با تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مأموران نیروی انتظامی بلافاصله در محل حاضر می‌شوند که به محض حضور مأموران، افراد شرور از محل متواری شدند.

وی عنوان کرد: با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع و بنا به دستور سردار فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران، مأموران پلیس امنیت اسلامشهر پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار داده و با شناسایی افراد حاضر در درگیری، ضمن هماهنگی با مقام قضایی ۳نفر از آن‌ها را شبانه در مخفی‌گاه خود دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر یادآور شد: در ادامه تلاش‌های مأموران نیروی انتظامی و با شناسایی ۳ نفر دیگر از اشرار و آشوبگر، مخفیگاه آن‌ها کشف و در یک عملیات پلیسی ظهر امروز این افراد دستگیر شدند و ادامه عملیات برای دستگیری سایر متهمان این حادثه ادامه دارد.

سرهنگ کرمی با هشدار به افراد آشوبگر و شرور منطقه خاطرنشان کرد: خط قرمز نیروی انتظامی، نظم عمومی و امنیت اجتماعی شهرستان بوده و با کسانی که بخواهند به هر شکلی این امنیت را بر هم بزنند، برخورد قاطعانه می‌شود.

 

با دستگیری این افراد یک قبضه اسلحه کلاشینکف ، یک قبضه کلت کمری به همراه تعدادی فشنگ جنگی از متهمان کشف و ضبط شد.

منبع: فارس
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=335207

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر