3

تعیین محدودیت‌های تردد در ۲۵ مرکز استان از فردا؛ خروج خودروهای شخصی با پلاک بومی از تهران ممنوع شد/ اعمال جریمه ۵۰۰ هزار تومانی

  • کد خبر : 335519
  • ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۴

نشست کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا عصر روز یکشنبه ۱۱ آبان ماه، به ریاست حسین ذوالفقاری معاون وزیر کشور و دبیر این کمیته برگزار شد.

تعیین محدودیت‌های تردد در 25 مرکز استان از فردا؛ خروج خودروهای شخصی با پلاک بومی از تهران ممنوع شد/ اعمال جریمه 500 هزار تومانی

به گزارش افق انلاین ، در این نشست با اشاره به شیوع فزاینده ویروس کرونا در کشور در هفته های اخیر و مصوبه ابلاغی از سوی از سوی ستاد ملی کرونا در خصوص اعمال محدودیت در شهرهای با وضعیت قرمز، درخصوص اعمال محدودیت تردد در روزهای آینده بررسی و تصمیم گیری شد.

در این نشست، مقرر گردید در ۲۵ شهر مرکز استان که وضعیت قرمز داشته و پیش از این محدودیتهایی از سوی ستاد ملی کرونا در این شهرها اعمال شده است، خروج خودروهای شخصی با پلاک بومی و ورود خودروهای غیربومی ممنوع باشد. این محدودیتها شامل موارد ضروری، کالاهای مایحتاج مردم و موارد اضطراری نمی‌شود.

همچنین مقرر شد مجموعه استان تهران و البرز به صورت یکپارچه شامل این محدودیت تردد واقع شود.

براساس مصوبه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا، از ۱۲ ظهر فردا دوشنبه ۱۲ آبان ماه این محدودیتها در مبادی ورودی و خروجی شهرهای مراکز استان و مجموعه استان تهران و البرز اعمال خواهد شد.

همچنین محدودیتها تا ۱۲ شب روز جمعه ۱۶ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

گفتنی است؛ در صورت عدم توجه به محدودیت تردد و اخطار پلیس، متخلفین ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

تسنیم/این کمیته همچنین تاکید کرد؛ ستادهای استانی مدیریت بیماری کرونا با مسئولیت استانداران باید به فوریت ضمن هماهنگی حوزه های مختلف در راستای اعمال محدودیتها نسبت به اطلاع رسانی کافی و به موقع اقدام کنند. همچنین کمیته اطلاع رسانی ستاد ملی کرونا بایستی نسبت به اطلاع رسانی و اقناع موضوع در افکارعمومی اقدام کند.

لازم به ذکر است؛ مصوبات امروز کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا در قالب اطلاعیه منتشر و اطلاع رسانی خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=335519

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر