8

خودداری از ابلاغ این دو قانون، نشانه خوبی برای دولت نیست

  • کد خبر : 337820
  • ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۹:۴۴

خودداری از ابلاغ دو قانون راهبردی اقدام برای لغو تحریم و تخصیص یارانه معیشتی به اقشار آسیب پذیر نشانه خوبی برای دولت نیست و می‌تواند برای متخلفان پیامد سنگین قانونی داشته باشد، مجلس برای استیفای حقوق مردم کوتاه نمی‌آید

 فاطمه قاسم‌پور، نماینده مجلس شورای اسلامی درباره خوددداری دولت از ابلاغ دو قانون در توییتر نوشت: الزام به اجرای قانون بر همگان واجب و بر رییس جمهور واجب‌تر است.

خودداری از ابلاغ دو قانون راهبردی اقدام برای لغو تحریم و تخصیص یارانه معیشتی به اقشار آسیب پذیر نشانه خوبی برای دولت نیست و می‌تواند برای متخلفان پیامد سنگین قانونی داشته باشد، مجلس برای استیفای حقوق مردم کوتاه نمی‌آید

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=337820

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
آمار کرونا
[cov2019]