2

حمایت رسانه های غرب از بازیگر مستهجن و مبتذل ایران + تصاویر

  • کد خبر : 33948
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۹

بی بی سی فارسی با استخدام زهرا امیر ابراهیمی نشان داد مسئولان این رسانه دروغ پرداز غربی استعداد خوبی برای جذب نیروهای مفسده دارند

بازیگر مستهجن و مبتذل سینمای ایران که مدتی قبل به دلیل همکاری با سران فتنه از ایران به پاریس فرار کرد بعد از اقامت در این کشور به عنوان گزارشگر بخش بی بی سی فارسی مشغول به فعالیت شد.

به گزارش آنا، زهرا امیر ابراهمی بازیگر جنجالی سینمای ایران که همه از چهره دوگانه وی خبر دارند بعد از ترک ایران به کشور پاریس مهاجرت کرد و خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که وی درخواست پناهندگی در این کشور نموده است.

از طرفی بعد از مذاکرات بسیار، مسئولین شبکه بی بی سی فارسی موفق شدند وی را به عنوان گزارشگر این شبکه در فرانسه به کار گمارند البته این سناریو ی از پیش تعریف شده در حالی اتفاق افتاد که امیر ابراهیمی قبل از استخدام در یک مصاحبه با فرناز قاضی زاده مجری معلوم الحال بی بی سی علت ترک ایران را بازگو کرد و در همین جا بود که وی منکر همه اعترافات خود در خصوص پخش فیلم جنجالی و مستهجنی که تا سال ها در تلفن های عموم مردم رواج داشت گردید.

امیرابراهیمی در این رابطه به بی بی سی فارسی گفت:‌ فیلم مذکور متعلق به من نبوده و برخی ها با برنامه ریزی قبلی در صدد تخریب شخصیت من بوده اند که البته به خواسته خود نیز رسیدند اما ممکن است آنها اکنون پشیمان شده باشند.

اظهارات دو پهلوی این بازیگر مبتذل و سابق سینمای ایران در حالی عنوان شد که وی پیش از این در ایران به رسانه های داخلی همه اخبار پیرامون فیلم منتشر شده از خود را تایید کرد و حتی عنوان کرده بود با فرد مذکور قرار بوده ازدواج نماید حال آنکه وی به محض خروج از کشور رنگ عوض کرده و در ظاهری جدید منکر تمام اتفاقات رخ داده شده نشان از تناقض گویی های وی دارد و جالب تر اینکه امیر ابراهیمی درپایان صحبت هایش عنوان کرده شاید کسانی که او را تخریب شخصیت کردند اکنون پیشیمان باشند که این اظهار نظر مغایر با بحث شایعه سازی فیلم مذکور است.

به هر ترتیب بعد از انجام این مصاحبه امیر ابراهیمی به استخدام شبکه بی بی سی فارسی درآمد و اولین گزارش خود را هم در روز های گذشته از وضعیت مردم فرانسه قبل از انتخابات ریاست جمهوری این کشور پخش کرد.

اخبار رسیده حکایت از آن دارد که مسئولان بی بی سی فارسی که همیشه تلاش خود را برای ایجاد تنش در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته اند این بار دست به دامان یک بازیگر مفسده که مهره ای سوخته تر از مهره های دیگر رسانه های غربی به شمار می آید، شده اند تا بار دیگر به خرابکاری های خود از این راه ادامه دهند هرچند که این بار با این حرکت خود بیش از پیش زیر سوال رفتند چرا که پیش از این اخبار رابطه غیر اخلاقی مجریان این شبکه با مدیران ارشد بی بی سی فارسی به بیرون درز کرده بود که فرناز قاضی زاده یکی از همین مجریان معلوم حال است.

بی بی سی فارسی با استخدام زهرا امیر ابراهیمی نشان داد مسئولان این رسانه دروغ پرداز غربی استعداد خوبی برای جذب نیروهای مفسده دارند و همچنین این استخدام نشان دهنده ذلالت سران رسانه مذکور است که دست به دامان چنین افرادی شده.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=33948

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 19در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۹
  1. شما ایمان ندارد خدا رو نمیشناسید ؟؟ به صرف اینکه به استخدام بی بی سی در اومده شد مفسده ؟؟؟ چقدر راحت ابرو میبرد چقدر راحت تهمت میزنید،بخاطر اهدافتون همه رو قربانی میکنید خدای شما کیه که به شما اجازه همه کار میده ؟؟ زندگی این دختر از بین رفت حالا که بخاطر امرار معاش شاید از سر ناچاری به استخدام بی بی سی در اومده باید اینطوری بگید ؟؟؟ براتون متاسفم و از خداوند متعال میخوام که شما و امثال شما رو به سزای این عملتون برسونه.مطمئن باش اگه قیامتی باشه امثال شما صاف اول جهنم که خداوند وعده داده خواهید بود.خدا از شما بگذره که واقعا دروغگویی،تهمت ، … بخاطر منافعتون تنها کار مثبت و سازندتونه.اگه خدا و پیامبر و امیرالمومنین از شما بگذرن حق ناس رو چه میکنی آقای نویسنده این خبر خانواده این خانم ایران هستن بگذارد حداقل اونها راحت زندگی کنن وای خدای شما کیست ؟؟!!!!!!!!!.متاسفم

  2. چرا الکی به مردم تهمت میزنید
    اگه کسی نامزدش بهش خیانت میشه مفسده؟؟!
    از خدا نمیترسید اینقدر راحت دروغ میگید؟؟

  3. اخه احمقهاااااا این بازیگر توانمند وقتی تو ایران بود که مستهجن نبود؟چی شد وقتی از ایران رفت شد مستهجن؟خودتوننین.مردم رو به مسخرگی گرفتین..

  4. جناب خبرنگار عجیب الخلقه
    خدا امثال تو را زیاد نکند. بعد از اینکه دستگاه قضایی او را آزاد گذاشت و او بعد از مدتی از شوک وارده به خودش در آمده و حالا دور از سیاست، برای خود و استعداد رسانه ای اش کاری پیدا کرده، باید دوباره امثال تو را پاگیر خودش ببیند. خب اگر کاری کرده اگه قبلش یک جمله صیغه می خواند مستهجن نمی شد.

    حالا باید فهمیده باشی که مستهجن ذهن معیوب توست که به نام دفاع، بدترین ضربه را به همه ما می زنی . البته اگر دوست باشی و دشمن نباشی .

  5. khub kari karde aslan be shoma che rabti dare,shoma berin moshkelate adideye khodetuno hal konin,be shoma che akhe avazia

  6. بی سوادها کشور پاریس نداریم منظور شما دروغگوها شهر پاریس بوده یک مقدار توی چاپ خبرهای دروغتون دقت کنید واقعا براتون متاسف هستم

  7. بازیگر دست چندم هم نبود.. کجاش توانمند بود
    من خودم end تشخیص هستم، ما که فیلمو ندیدیم ولی خودش بود

  8. شما چقدر ایمان زیادی دارید که گناه دیگران را به گردن میگیرید،آیا این خانم بازیگر مستهجن سینما بود؟ ایشون فیلم ارتباط خصوصی شون لو رفت اتفاقی که برای هزاران نفر افتاده و ممکن است برای هر کسی بیافتد،چه بسا شماهم چه زن و چه مرد از این روابط داشته باشید.رفتار جامعه با این اتفاق یادتونه!!! پس درود به شرافت بی بی سی.

  9. برادران افق
    سلام
    آموزه های اخلاقی به ما حکم می کند خطا و فساد را باید پوشاند همانگونه که خداوند متعال با ما چنین می کند که اگر اینطوری نبود معلوم هم نبود که خیلی ها هم بهتر از آن باشند.
    واز طرف دیگر اینقدر پرداختن به این مطالب حاصلی جزء بی حرمتی ندارد و در نهایت این خانم و مسائل مرتبط با آن و گزارشگر بی بی سی شدنش ارزش تیتر زدن را ندارد که بطور مدام در نشریات و سایت ها به آن پرداخته می شود.

  10. اینها را ول کن .همه پیش به سوی تحریم شرکت گوگل

  11. شماییکه اونو مستهجن نامیدید میتونستید نگهش دارین و کمکش کنین . درضمن ازکجا معلوم اون فیلم مال ایشون بوده . خدا عاقبت همه مارو ختم بخیر کنه .

  12. خب بالاخره اصل خودش رو نشون داد
    راستی ، اون بنده خدایی که بالا نوشته :
    اخه احمقهاااااا این بازیگر توانمند وقتی تو ایران بود که مستهجن نبود؟چی شد وقتی از ایران رفت شد مستهجن؟خودتوننین.مردم رو به مسخرگی گرفتین..

    هموطن مگه کور بودی سال ۸۶ … فیلم س ..ش که تا اون طرف دنیا هم رفت …

    خاک عالم بر سر این کثافتای بیشرف …

  13. پاریس کی کشور شد؟

  14. تهمت زدن و افترا بستن نحوه کار شماست….گوییم صحت داشته باشه .به تو چه ؟ دلش خواست..اون دنیا هم خودش جواب میده…بخدا بعضی وقتهاخجالت میکشم بگم یک ایرانی با اونهمه تارخچه ممتاز و سربلند هستم …از کوروش بزرگ خجالت بمشید و دست ازاین بنده خدا بردارید

  15. کورش کیلویی چند؟ اصلا کورشی وجود داره ؟ بدبختای فلک زده؟ کم خودتون را گول بزنید

  16. جناب اولا که پاریس شهره نه کشور دوم اینکه چرا همه چیز رو به فته ۸۸!ربط میدین این خانم سالها قبل به دلبل همان فیلم رفت

  17. کافر همه را به کیش خود پندارد…
    گیریم که خانم امیر ابراهیمی خلافی کرده مگه ما دادگاه نداریم؟ چرا واسه هر کسی مثل آب خوردن حکم اعدام صادر میشه ؟ چرا کاری به کار ایشون نداشتن؟ در ضمن یادمون نره ما ظاهرا مسلمان هستیم و نباید تا از چیزی مطمئن شدیم اظهار نظری کنیم در موردش. ایشون هم مختار هستن هر جایی و هر کاری که میخوان انجام بدن. آلمانیها رسم جالبی دارن و اون اینه که هیچ وقت گناه فرزند رو بپای پدر یا شهرش و کشورش نمینویسن و تنها خود فرد پاسخگو هست. اما اف بر شمایانی که دم از اسلام میزنید و به نام دین هر کاری که دوست دارین انجام میدین…راستی از اختلاسهای این چند سال اخیر چه خبر؟؟؟!!!

  18. برادر خبر نگار امام علی دیده را ندید گرفت اگر خودش بود نباید باز مطرح کنی چرا این قدر تند میرید که خودتان را شرمنده اخرت میکنید هرکه معتقد به کشور است این شبکه را نمیبینه چکار به حرفهای این شبکه ها دارند نکنه که حرف این شبکه ها درسته وشما میترسیداز خدا بترس

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]