1

تشدید برخورد با بدحجابی و مانکن‌های خیابانی در تهران +تصاویر

  • کد خبر : 33951
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۲۰:۵۶

تشدید برخورد با بدحجابی و مانکن‌های خیابانی در تهران

۱ 418.jpg

 

۱/۲۶ 418.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=33951

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 24در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲۴
  1. کل مملکت درسته.فقط مونده اینو درست کنین؟

  2. همه ظاهر را میخواهند حفظ کنند حالا عفونت بزنه به استخوان اشکال نداره ۳۳ساله همین داستان است

  3. اتفاقاً هر چی بدبختی در جامعه داریم از این بی حجابی و هرزه گیه.با این بی غیرتی مردهای جامعه خدا عاقبت ما را بخیر کنه.

  4. ۳۰۰۰ میلیارد چی شد؟

  5. عزیزان این روش درست نیست بیایید به حجاب طور دیگر برخورد کنیم واقعا میشه این کار کرد چهره شهر را نظامی نکنیم این کار اسان ترین است ولی کشور با این کار اصلاح نمیشه فرهنگ باید بسازیم باید حجاب را خوب تعریف کنیم با این کاره جمهوری اسلامی را از دست میدهید

  6. بجای این چرت و پرتها مشکل بیکاری جوانان و تورم افسار گسیخته حل شود همه این هرزگیها از بیکاری و گرانی است اگر مسئولین مربوطه واقعا غیرت داشته باشند که ندارند مشکل بیکاری و گرانی را حل میکنند

  7. khak bar sareshun ablahan dg aslan bad hejabi mani nadare,har ki har jur doost dare bayad begarde,ablahaye khak bar sare avazi

  8. khak bar sareshun,har ki har jur doost dare bayad begarde

  9. با این بد حجاب های بی عفت وبی همه کس خوب کاری می کنند ولی متاسفانه نه پدر نه برادری ونه شوهری با غیرت هست که جلوی اینها را بگیره

  10. زمان رضا شاه می خواستن زوری چادر را بردارن حالا می خوان زوری بزارن!!!
    بابا به خدا اجبار فایده نداره
    تا کی میخواین حواس مردم را از بلاهایی که دارین سرشون میارین پرت کنین؟
    بعد گزارش تهیه میکنین که تو اروپا واسه حجاب مردم را اذیت میکنند خود شما هم که دارین اذیت میکنین چه فرقی داره؟

  11. همه چی آرومه پلیسا هم بیکار به جوونا گیر میدن

  12. یادتونه؟
    قبل انتخابات به همینا میگفتن اقشار مختلف جامعه که دوست دارن سرنوشت مملکتشونو رقم بزنن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    حالا شدن بدحجاب و مانکن و ….
    کاش به همه چی به اندازه گرفتن اینها اهمیت میدادن و وقت میذاشتن و سر به زنگاه میرسیدن انوقت کشور میشد امریکا!!!!!!!!!!!!!!!

  13. آقا سعید یعنی میفرمائید دزدی ۳۰۰۰ میلیاردی و تمام کسانیکه سعی کردند اون ماست مالی کنند تا بقول خودشون رسانه ای نشه تا ملت بفهمند چه خبره و عوامل اصلیشم الان در حال خوشگذرانیند و یا اینهمه تورم . بیکاری .واردات بی رویه . افت شدید تولید و تعطیلی کارخانجات بعلت بی حجابیه و اگه مشکل بی حجابی حل بشه مملکت امام زمانی میشه!!!!!!!!

  14. خدمت این آقای که گفته هر چی بدبختی در جامعه داریم از این بی حجابی و هرزگیه خواستم عرض کنم لطفاً چند نمونه از بدبختی های جوامع ترکیه و یا مالزی رو بفرمایند چون در اونجا هم بی حجابی و هرزگی داریم

  15. به قرآن خدا قسم این بزرگترین توهین در کل تاریخ به زنان ایرانی بوده. چقدر در کل دوران اومیدم و فرهنگ سازی کردیم چند بار اومدیم در مورد فلسفه حجاب درست صحبت کردیم. چرا باید دختر یا زن مردم رو به زور ببریم توی ماشین و بش بگیم روسریتو درست کن. مگر مردم آزادی مدنی ندارند که بشون گیر میدن و میکشوننشون توی ماشین. خجالت آوره

  16. این دست پخت سیاست های غلط میباشد با پاک کردن صورت مسئله ؛مشکلی حل نخواهد شد ؛برای مردم کار و انگیزه ایجاد کنید نه گشت ارشاد

  17. باید تداوم داشته باشد.باتشکر

  18. خجالت آوره بخدا. دوست عزیزی که از غیرت میگی غیرت یعنی چی ؟؟؟ آخه برادر من اگه این داستان جواب می داد این بگیر و ببند ها کارساز بود که تا حالا آثار مثبت اون رو می دیدیم. من خارج از کشور زندگی می کنم و از ۱۵ فرودین ۹۱ تا ۲۵ اردیبهشت پس از مدتها اومدم ایران. یه ملت عصبی پرخاشگر افسرده و …. به قول دوست عزیز آقای عبدی برای مردم کار و زندگی درست کنید و شادی رو به جامعه تزریق کنین نه خشونت و استرس. ضمنا اینجایی که من زندگی می کنم هرکسی هر نوع پوششی که بخواد داره نوع پوشش نشان دهنده هرزگی نیست ضمن اینکه ما نه حوادث تجاوز گروهی خمینی شهر و کاشمر و … رو در اینجا شاهدیم نه تعرض تو خیابون. کسانی هم که فکر می کنن جونهای ما جنبه ندارن سخت در اشتباهن چراکه خیلی از جونهای ما که اینجا زندگی می کنن فرضا کسی رو شلوارک پوشیده رو بهش تعرض نمی کنن. زشتی رو عادت کردین واسه ملت بخدا با این قبل رفتارها. حرفش هم که زده می شه می گن ما شهید دادیم. مطمئنم شهدا بابت خیلی از اتفاقات دیگه که تو جامعه افتاده تنشون می لرزه مثل اختلاس ها و نه مثل این داستان.

  19. وقتی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه رنگ میبازه بایدم شاهد چنین فجایعی باشیم …
    در ضمن ، بی عفتی هر زنی از بی غیرتی مردش نشات میگیرد …
    الهم عجل لولیک الفرج

  20. هر کشوری یه قانونی داره و قانون کشور ما هم اینه.
    حالا اونایی که مخالف این قانون هستن برن اونجایی که به زور روسری رو از سرشون در میارن اونجا مطمئنا(!!!) به هدفشون که معلوم نیست چیه می رسن.
    ضمنا این توهین به زن ایرانیه که بخواد با ظاهر نمایی به طرز فجیع ابراز وجود بکنه.
    البته منم اینو قبول دارم که مسئولین جامعه و روحانیون شدیدا کوتاهی کرده اند در امر فرهنگ سازی و بازگو کردن فلسفه حجاب اما اینم دلیل نمیشه که بذارن یه عده هر جور که میلشون میکشه در جامعه حضور داشته باشن.

  21. از همه دوستانی که مسلمان هستند متشکرم.من خودم کارشناس ارشد حقوق بین الملل هستم .اینکه زنان بی حجابند چه ربطی به بیکاری و اختلاس دیگران داره!هر کس باید واجباتشو انجام بده.برای مثال به آیه ۳۰ سوره نور توجه بفرمائید.من ۱۰۰%موافق مبارزه با بی حجابی هستم چون این آدمها زبان خوب متوجه نمیشوند.

  22. چرا مردم آزاد نیستند؟؟؟؟چرا چوب بالای سر مردم میگیرید؟این وضعیت نتیجه سیاستهای غلط آقایان سه هزار میلیاردی هست.
    حالا دیگه کار از کار گذشته.جوان غرور دارد با این بیچاره ها این کارها را نکنید.

  23. خانم یا آقای بی نام. بهتره دقت کنین که این مملکت مال همه ماهاست. شما یا هیچ کس دیگه ای حق نداره تعیین کنه که کی بره یا کی بمونه هرچند بعضی ها تو این ۳۳ سال به اشتباه این کار رو کردن و مملکت رو به همینجا رسوندن که ملاحظه می فرمایید. در مرود قانون مملکت هم به قول امام ۳۳ سال پیش ملت یه چیزی می خواستن حالا خیلی از اونا نظرشون عوض شده شاید ۵۰درصدشون مردن و کسای دیگه ای الان باید تصمیم بگیرن. پس بهتره اجازه بدیم اونایی که الان دارن تو این مملکت زندگی می کنن تصمیم بگیرن چی چجوری باشه نه اونایی که خیلیاشون مردن.

  24. کشور ما اسلامی است و باید حدودی برای این موضوع در نظر گرفته بشه. اینکه جلوی خانمها رو بگیرند و اونها رو بترسونند که با حجاب کامل تردد کنند این اشتباه است و راه درستی برای حل مشکل نیست.
    به نظر من باید الگوهایی که مورد پسند عمومی بوده و از نظر پوشش حدود اسلامی رو در نظر بگیره در بین جامعه رواج پیدا کنه و لباس‌های متنوعی تولید بشه از این طریق سلیقه عموم مد نظر قرار میگیره.
    من اعتقاد دارم بجز معدودی اکثریت خانمهای ایرانی دوست ندارند بد حجاب باشند و پوشش لباس آنها به خاطر تولید لباسهایی است که بدحجابی رو رواج میده متاسفانه هنوز ما سالن مد لباس اسلامی نداریم چرا لباس‌هایی تولید نمیشه که هم پوشش مناسبی باشه و هم از مد اسلامی بهره ای ببره، چرا نوع لباس زنهای ایرانی رو باید ترکیه به ما عرضه کنه.
    چراباید تنها پوشش مورد تایید چادر و مقنعه و شلوار گشاد مشکی باشه.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]