2

لوازم خانگی ویرپول

  • کد خبر : 341436
  • ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳

ویرپول؛ برندی که همه آن را می شناسند. در بین مجموعه های مختلفی که به عنوان تولیدکننده لوازم خانگی در جهان فعالیت می کنند، کم تر می توان شاهد یک کمپانی موفق بود.

لوازم خانگی ویرپول

کمپانی که تولیدات خود را صرفا مناسب با نیاز و انتظارات مصرف کنندگان طراحی و تولید کند. تحقیقات و بررسی های میدانی برای شناخت نیاز کاربران لوازم خانگی شاید یکی از اصلی ترین پارامترهای موفقیت ویرپول به شمار می رود.

 

شرکت بزرگ Whirlpool در قالب تولیدکننده ای چند ملیتی فعالیت می کند و همین امر باعث وجود مراکز تحقیقاتی بسیار ویژه ای برای این برند در کشور آمریکا شده است. راز موفقیت ویرپول در جهان و آشنایی با انواع محصولات این برند، نمایندگی و دفتر خدمات پس از فروش ویرپول و بررسی نظرات کارشناسان درباره هر یک از انواع لوازم خانگی نمایندگی ویرپول را در ادامه می خوانید.

در صورتی که به دنبال آموزش های جامع تعمیرات لوازم خانگی، راهنما خرید و استفاده محصولات و همچنین اخبار مهم و ویدیوهای آموزشی حرفه ای در بخش لوازم خانگی هستید می توانید به مجله لوازم خانگی آی پی امداد مراجعه فرمایید. با گشت و گذاری در مجله لوازم خانگی آی پی امداد میتوانید بهترین اطلاعات را در حوزه لوازم برقی و آشپزخانه برندهای مختلف کسب نمایید.

 

آشنایی با برند ویرپول Whirlpool| لوازم خانگی ویرپول

 

  • ویرپول؛ مجموعه ای با بیش از ۷۰ مرکز تحقیقاتی در سراسر جهان است.
  • درآمد سالانه کمپانی ویرپول به بیش از ۲۱ میلیارد دلار می رسد.
  • تنها حدود ۱۰ درصد از کارکنان مجوعه ویرپول در کشور آمریکا ساکن هستند.
  • ویرپول دارای حداقل ۹ مرکز تولید لوازم خانگی در بخش های مختلف ایالات متحده آمریکا است.
  • در طول جنگ جهانی دوم شرکت ویرپول که با نام “Kenmore” فعالیت می کرد، تحت تاثیر رکود اقتصادی قرار نگرفت.
  • پس از جنگ جهانی دوم، طیف گسترده ای از انواع لوازم خانگی از جمله ماشین لباسشویی توسط کمپانی ویرپول طراحی و تولید شد.
  • روند تجاری نامگذاری Whirlpool در ساعت ۱۹۶۶ انجام گرفت.
  • در سال ۱۹۷۶ روند واگذاری خط تولید تلویزیون در ویرپول به واسطه واگذاری بازار به شرکت الکترونیکی سانیو ژاپن متوقف شد.
  • سال های ۱۹۸۰ تا ۲۰۰۰ را می توان به عنوان نقطه عطفی در گسترش آوازه بین المللی لوازم خانگی برند ویرپول به شمار آورد.
  • در اواخر دهه ۱۹۸۰ با ورود ویرپول به هند، بخشی از استراتژی های جهانی در این کمپانی کلید خورد.
  • ورود ویرپول به هند با هدف تولید انواع ماشین لباسشویی آغاز شد.
  • در سال ۱۹۹۵ نیز با خریداری Whirlpool Kelvinator India Limited عرصه برای حضور ویرپول در صنعت طراحی و تولید یخچال فراهم شد.
  • ادغام چند مجموعه حرفه ای در ویرپول بسترهای لازم برای گسترش حوزه فعالیت این شرکت در بخش های تولید ماشین لباسشویی، یخچال، اجاق گاز و سیستم تهویه مطبوع را فراهم کرد.
  • سال ۲۰۱۱ به عنوان جشن صد سالگی فعالیت Whirlpool شناخته می شد.
  • شهرت و دامنه فعالیت های ویرپول تا جایی ادامه یافت که در سال ۲۰۱۴ مناقصه ای را تحت عنوان “خرید سهام شرکت ایندزیت” برگزار کرد.
  • کمپانی Whirlpool تحت عنوان یکی از تولیدکنندگان پایبند به حفاظت انرژی در جهان، فعالیت می کند.
  • تنوع محصولات لوازم خانگی ویرپول یکی از کلیدی ترین نکاتی است که می توان آن را نتیجه فعالیت های حرفه ای کارمندان این شرکت دانست.
  • همکاری با کمپانی فیلیپس یکی از مهم ترین رویدادهای تاریخی در حافظه شرکت ویرپول به شمار می رود.

 

آشنایی با محصولات شرکت آمریکایی ویرپول Whirlpool

 

کمپانی Whirlpool تولیدکننده انواع لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه و کولرگازی است.

 

انواع مدل های ماشین ظرفشویی ویرپول Whirlpool

 

  • ماشین ظرفشویی ویرپول مدل WDF331PAHB

 

ظرفشویی ویرپول مدل WDF331PAHB با سنسور اثرانگشت و با ظرفیت بزرگ یکی از بهترین محصولات کمپانی به شمار می رود. کسب رتبه ۴ از ۵ توسط کاربران، گواهِ کیفیت و سادگی کار با این دستگاه است. ویرپول می گوید که عملکرد ظرفشویی مدل WDF331PAHB را دقیقا مطابق با نیاز خانواده ها طراحی کرده است. قابلیت شستشو ۱ ساعته یکی از آپشن های اصلی این محصول به شمار می رود.

 

  • ماشن ظرفشویی مدل WDF560SAFM

 

ماشین ظرفشویی WDF560SAFM برند ویرپول با چرخه شستشو ۱ ساعته و همینطور به واسطه بدنه استیل ضد زنگ در زمره یکی از محبوب ترین محصولات این کمپانی قرار دارد. این محصول تک رنگ بوده و جنس بدنه آن از فولاد ضد رنگ است. این محصول همچنین دارای گواهی ENERGY STAR می باشد. امکان تنظیم چرخه شستشو خودکار از دیگر ویژگی های جذابی است که می توان برای این محصول به آن اشاره کرد. دو سنسور به منظور بررسی سطح دما و ظرفیت ظرف ها در هنگام شستشو جزء دیگر ویژگی های مهم این محصول از برند ویرپول است.

 

  • ماشین ظرفشویی ویرپول مدل WDTA75SAHN

 

ماشین ظرفشویی مدل WDTA75SAHN ویرپول در ردیف انواع ظرفشویی های هوشمند قرار می گیرد. جنس بدنه این محصول ضد زنگ است. طراحی منحصر به فرد مدل WDTA75SAHN از سری ظرفشویی های ویرپول موجب شده تا فضا بیشتری در اختیار مصرف کننده برای چیدمان و شستشو ظروف قرار گیرد. وان استیل این مدل امکان استفاده هوشمندانه از تمامی برنامه ها و آپشن های دستگاه برای کاربر را ایجاد می کند.

 

  • ماشین ظرفشویی مدل UDT555SAHP

 

ظرفشویی مدل UDT555SAHP از سری محصولات ویرپول به عنوان یکی از انواع لوازم آشپزخانه بسیاری کاربردی با جنس وان ضد زنگ شناخته می شود. این محصول همچون بسیاری از دیگر لوازم تولید شده در کمپانی ویرپول دارای گواهینامه ENERGY STAR می باشد. ذخیره تنظیمات آخرین چرخه شستشو باعث ایجاد سهولت در استفاده از ظرفشویی برای کاربر می گردد. بر اساس نظر مصرف کنندگان، ماشین ظرفشویی UDT555SAHP از ویرپول دارای کارایی و نوآوری رضایت بخشی است.

 

  • ماشن ظرفشویی ویرپول مدل UDT518SAHP

 

این محصول از ویرپول تنها در رنگ سیاه و وانی از جنس استیل طراحی و تولید می شود. ماشین ظرفشویی UDT518SAHP به لطف وجود چرخه سنسور، امکان اعمال تنظیمات مورد نظر برای هر بار شستشو را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین برخوداری از حافظه آخرین چرخش، این فرصت را برای مصرف کننده ایجاد می کند تا به سادگی و در سهولت کافی تنها با فشار دادن یک دکمه، آخرین تنظیمات را برای شستشو جدید نیز اعمال کند. لازم به ذکر است که این محصول از ویرپول نیز دارای گواهینامه سازگاری با محیط زیست می باشد.

 

  • ماشین ظرفشویی مدل WDF550SAHB

 

برای بررسی اجمالی ماشین ظرفشویی WDF550SAHB ویرپول می توان به چرخه سنسور و همینطور ویژگی مهم حافظه آخرین چرخه شستشو اشاره کرد. این محصول به لطف طراحی خاص در هنگام شستشو ظروف کلیه مراحل شستشو را در نهایت سکوت انجام می دهد. سازگاری با گواهی حفظ محیط زیست یکی از مهم ترین ویژگی های این محصول از ویرپول است.

 

  • ماشین ظرفشویی ویرپول مدل WDT710PAHZ

 

ماشین ظرفشویی WDT710PAHZ از سری محصولات ویرپول با آپشن سنسور خاک این امکان را به کاربر می دهد تا شاهد اجرا چرخه طبیعی شستشو برای خارج شدن ظروفی کاملا تمیز باشد. نوع شستشو ظروف در ظرفشویی ویرپول مدل WDT710PAHZ باعث مقاومت ظروف در برابر اثر انگشت و لکه ها می شود. چرخه سنسور و چرخه شستشو یک ساعته ظروف از دیگر قابلیت هایی است که می توان برای این دستگاه به آن اشاره کرد.

 

  • ماشین ظرفشویی مدل WDT730PAHB

 

ماشین ظرفشویی مدل WDT730PAHB از ویرپول با فن خشک کن قوی از سری محصولات مورد علاقه کاربران به شمار می رود. این محصول در دو رنگ سفید و سیاه طراحی و تولید می شود. با انتخاب چرخه سنسور این امکان برای شما ایجاد می شود تا شاهد آغاز چرخه شستشو ۱ ساعته باشید. به لطف ویژگی Fan Dry شاهد شستشو و خشک شدن ظروف خواهید بود. سنسور خاک یکی دیگر از ویژگی های مهم این محصول به شمار می رود.

 

  • ماشین ظرفشویی مدل WDF520PADM

 

ویرپول با طراحی ظرفشویی WDF520PADM یکی دیگر از محصولات جذاب خود را به کاربران معرفی کرد. ظرفشویی WDF520PADM با قابلیت چرخه شستشو ۱ ساعته و همینطور به لطف دارا بودن بدنه ای از جنس فولاد ضد زنگ یکی از بادوام ترین ظرفشویی های هم رده خود به شمار می رود. همچنین طراحی ویژگی حافظه آخرین چرخش، این امکان را به شما می دهد تا آخرین تنظیمات را به سادگی برای مرحله جدید شستشو نیز اعمال کنید. سنسور خاک از دیگر آپشن های مدل WDF520PADM از سری ظرفشویی های ویرپول به شمار می رود.

 

  • ماشین ظرفشویی ویرپول مدل WDP370PAHW

 

ظرفشویی مدل WDP370PAHW از برند ویرپول در ردیف ماشین ظرفشویی های سنگین با ظرفیت بالا قرار می گیرد. این محصول در دو رنگ سیاه و سفید تولید می شود. چرخه شستشو ۱ ساعته و سنسور خاک همه چیز را برای استفاده کاربر فراهم کرده است. کاربران WDP370PAHW معتقد هستند که این محصول از نظر نوآوری، امکانات، راحتی در استفاده و طراحی جزء یکی از موفق ترین محصولات کمپانی ویرپول به شمار می آید.

 

  • ماشن ظرفشویی ویرپول مدل WDT970SAHZ

 

ماشین ظرفشویی WDT970SAHZ که در دو رنگ سیاه و سفید طراحی و در بازار ارائه شده است، به واسطه دارا بودن بدنه ای از جنس فولاد ضد زنگ و به لطف وجود قفسه سطح سوم امکان استفاده از ۳۵ درصد فضا بیشتر برای کاربر را فراهم کرده است. چرخه سنسور و وان استیل نیز جریان شستشو تا خشک شدن کامل ظروف را به سادگی مدیریت می کنند. TotalCoverage یکی از اصلی ترین امکانات طراحی شده در این محصول از ویرپول است. کاربران ماشین ظرفشویی WDT970SAHZ عقیده دارند که این دستگاه در هنگام شستشو ظروف بسیار آرام و ساکت است.

 

  • ماشن ظرفشویی مدل WDF330PAHB

 

مدل WDF330PAHB ماشین ظرفشویی با وان استیل و ویژگی رک سطح سوم یکی از ایده آل ترین محصولات کمپانی ویرپول به شمار می رود. این محصول در دو رنگ سیاه و سفید طراحی می شود. امکان استفاده ۳۵ درصد فضا بیشتر برای کاربران تنها یکی از آپشن های مهمی است که می توان برای این محصول به آن اشاره کرد. چرخه شستشو ۱ ساعته نیز امکان شستشو سریع اما بسیار تمیز ظروف را برای کاربر ایجاد می کند.

 

انواع مدل اجاق گاز برقی ویرپول Whirlpool

 

  • اجاق گاز برقی مدل WEE745H0FS با همرفت واقعی

 

اجاق گاز برقی WEE745H0FS ویرپول با رنگ بدنه ای ضد زنگ و با ویژگی منحصر به فرد همرفت واقعی، مطابق با فضا آَشپزخانه کاربران طراحی و تولید شده است. فناوری Frozen Bake le این امکان را به کاربر می دهد تا در کوتاه ترین زمان غذاهایی مانند پیتزا، لازانیا، ناگت مرغ و سیب زمینی سرخ کرده را برای استفاده مجدد گرم کند. فناوری FlexHeat like نیز امکان استفاده از فضایی بیشتر برای قراردادن ظروف و قابلمه های بزرگ تر را به شما می دهد. طراحی این اجاق گاز با فناوری AquaLift امکان شستشو محصول در مدت زمان ۵۰ دقیقه را نیز فراهم می کند. حسگر دما یکی از مهم ترین ویژگی های این اجاق گاز به شمار می رود.

 

  • اجاق گاز برقی ویرپول مدل WEC310S0FS

 

اجاق گاز مدل WEC310S0FS با دو رنگ سفید و سیاه و بدنه ای ضد زنگ با ابعاد ۴٫۸ مترمکعب مناسب برای خانواده هایی پرجمعیت است. طراحی منحصر به فرد این محصول موجب شده تا طیف گسترده ای از برنامه ها برای پخت و پز در اختیار کاربران قرار گیرد. طراحی Frozen Bake favorites نیز امکان گرم کردن سریع پیتزا و انواع غذاهای آماده را برای کاربر ایجاد می کند. در صورت ایجاد هر نوع لک یا کثیفی روی بدنه اجاق گاز تنظیمات خودکار تمیز شونده، نگرانی های شما را برطرف می کنند. لبه های برجسته این اجاق گاز باعث تسهیل در روند پاکسازی سطح اجاق گاز می شود.

 

  • اجاق گاز ویرپول مدل WEE750H0HB با فناوری برد کشویی هوشمند Scan-to-Cook

 

طراحی اجاق گاز ویرپول مدل WEE750H0HB در دو رنگ سفید و سیاه و از جنس بدنه ضد زنگ با فناوری Yummly امکان پخت هوشمند غذا را به شما می دهد. همچنین امکان گرم کردن غذاهای منجمد به واسطه تکنولوژی Scan-to-Cook برای کاربر فراهم شده است. صفحه لمسی اجاق گاز ویرپول دسترسی به تنظیمات را در سریع ترین زمان ممکن امکانپذیر می کند.

 

  • اجاق گاز برقی ویرپول مدل WEC310S0FS

 

کمپانی ویرپول سازنده اجاق گاز برقی مدل WEC310S0FS در دو رنگ مشکی و سفید است. رنگ بدنه این اجاق گاز ضد زنگ بوده و می توان این محصول را یکی از مناسب ترین انواع اجاق گاز برای خانواده های پرجمعیت معرفی کرد. فناوری Frozen Bake favorites در این دستگاه امکان گرم کردن سریع غذاهای آماده مثل پیتزا و لازانیا را فراهم می کند. محدوده الکتریکی طراحی شده در این اجاق گاز امکان تعیین حدود گرما و دما را مشخص می کند. فناوری پاک کننده لکه ها و کثیفی خودکار از روی اجاق گاز، نگرانی های کاربران این دستگاه را به بهترین شکل برطرف کرده است.

 

انواع مدل های یخچال فریزر ویرپول Whirlpool

 

  • یخچال فریزر عریض ۳۳ اینچی ویرپول مدل WRT541SZDZ

 

با طراحی یخچال فریزر مدل WRT541SZDZ ویرپول در دو رنگ مشکی و سفید فضایی هدفمند و بزرگ در اختیار کاربر قرار می گیرد. یخ ساز یکی از مهم ترین آپشن های این محصول از ویرپول به شمار می رود. قفسه های شیشه ای بزرگ مناسب برای چیدمان انواع میوه ها و سبزیجات شما است. نباید فراموش کرد که این محصول منحصر به فرد دارای گواهینامه ENERGY STAR® ۲۱ نیز می باشد. امکان کنترل دما فریزر توسط کاربر یکی دیگر از قابلیت هایی است که می توان برای فریزر WRT541SZDZ به آن اشاره کرد.

 

  • یخچال ساید بای ساید ۳۶ اینچی ویرپول مدل WRS973CIHZ

 

ویرپول با طراحی یخچال ساید بای ساید مدل WRS973CIHZ در رنگ سیاه محصولی متفاوت را به بازار عرضه کرده است. انجام چرخه خنک سازی یکسان در یخچال و فریزر با کمک فناوری TotalCoverage یکی از مواردی است که می توان به آن اشاره کرد. طراحی دریچه جریان هوا چند منظوره باعث خنک شدن تمامی قفسه های و فضای داخلی یخچال می شود. فناوری خنک کننده دوتایی، امکان تازه نگه داری غذا در فریزر و یخچال ویرپول را فراهم می کند.

 

  • یخچال فریزر ویرپول فریزر پایین با قفسه هایی شیشه ای مدل WRB329DMBM

 

طراحی زیبا یخچال فریزر ۳۰ اینچی مدل WRB329DMBM ویرپول با فریزر پایین در دو رنگ مشکی و سفید امکان نگهداری غذا و انواع سبزیجات به بهترین شکل ممکن را فراهم کرده است. قفسه های شیشه ای زیبا این یخچال به شما کمک می کند تا چیدمان غذا و سبزیجات را به سادگی طراحی کنید. سیستم مدیریت دما Accu-Chill and و Adaptive Defrost به شما امکان می دهد تا مناسب ترین دما برای نگهداری مواد غذایی را انتخاب کنید. این فناوری همچنین در صورت نیاز با فعال کردن چرخه کمپرسور و یخ زدایی باعث ایجاد چرخه طبیعی فعالیت یخچال می شود. FreshFlow فناوری پیشرفته دیگری است که امکان نگهداری مواد غذایی تا ۴ روز بیشتر را برای شما فراهم می کند. همچنین این فناوری از خراب شدن میوه و سبزیجات نیز جلوگیری خواهد کرد.

 

  • یخچال درب فرانسوی ویرپول مدل WRF954CIHV

 

یخچال درب فرانسوی ۳۶ اینچی ویرپول مدل WRF954CIHV در دو رنگ سفید و مشکی طراحی و تولید شده است. این یخچال دارای گواهینامه ENERGY STAR® می باشد. سیستم ففسه بندی جذاب این یخچال امکان استفاده از ۳۰ درصد فضای بیشتر برای نگهداری سبزیجات، انواع میوه و غذاهای متنوع را برای شما ایجاد می کند. روشنایی LED در یخچال یکی دیگر آپشن های جذابی است که باعث نمایی دلنشین در این محصول می شود. جنس بدنه یخچال ویرپول به لطف فناوری فولادی، در برابر لکه ها و اثر انگشت مقاوم بوده و به خوبی پاک می شود.

 

انواع مدل های ماشین لباسشویی ویرپول Whirlpool

 

  • ماشین لباسشویی ویرپول مدل WFW8620HC با ظرفیت ۵ Kg
  • ماشین لباسشویی ویرپول مدل WFW9620HBK با ظرفیت ۶ Kg
  • ماشین لباسشویی ویرپول با فناوری خشک کن هوشمند مدل WFC8090GX با ظرفیت ۴ Kg
  • ماشین لباسشویی ویرپول با فناوری درب جلو مدل WFW9290FBD با ظرفیت ۴ Kg
  • ماشین لباسشویی ویرپول مدل WFW862CHC با ظرفیت ۵ Kg

 

خدمات پس از فروش و نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ویرپول در ایران

 

خریداران لوازم خانگی به ویژه انواع محصولات برندهای معتبر جهان از جمله ویرپول به طور حتم پس از استفاده نادرست از این محصولات یا به دلیل وجود برخی استثنائات، نیاز به دریافت خدمات پس از فروش خواهند داشت. انتخاب مرکز معتبر جهت دریافت این خدمات، نکته بسیار مهمی است که تضمین کننده حفظ کارایی و سلامت دستگاه شما خواهد بود.

 

آی پی امداد به عنوان مرکز ارائه خدمات پس از فروش لوازم خانگی ویرپول این فرصت را فراهم کرده تا علاوه بر ارائه خدمات حضوری، امکان ارائه راهنمایی ها و مشاوره های غیر حضوری به تمامی کاربران در سراسر کشور میسر گردد. نیروهای آموزش دیده آی پی امداد به واسطه شرکت در دوره های فشرده و حرفه ای عیب یابی و تعمیر لوازم خانگی ویرپول، از تمامی ظرفیت های ممکن برای کسب رضایت مشتریان استفاده می کنند.

 

نمایندگی و تعمیرگاه مجاز مرکزی تعمیرات لوازم خانگی ویرپول در تهران

 

از جمله مهم ترین خدمات نمایندگی و تعمیرگاه مجاز مرکزی تعمیرات لوازم خانگی ویرپول در تهران می توان به موارد ذیل اشاره کرد.

 

  • عیب یابی و تعمیر لوازم خانگی ویرپول در محل
  • تعویض قطعات لوازم خانگی ویرپول در صورت نیاز با استفاده از قطعات فابریک
  • نصب، سرویس و راه اندازی لوازم خانگی ویرپول
  • ارائه مشاوره تخصصی به مصرف کنندگان محصولات ویرپول
  • امکان ارائه مشاوره تلفنی رایگان به کاربران لوازم ویرپول در سراسر ایران
  • ارائه فاکتورهای رسمی
  • ارائه گارانتی نامه معتبر ۱۲ ماهه به مشتریان

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=341436

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. من از یخچال ویرپول استفاده می کردم و واقعا کیفیتش هم خوب بود. البته الان دیگه مدل های جدیدش خیلی قیمت بالایی دارن ولی بازم بنظرم خوبن

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر